Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Inghetata de nuci, rom si cafea

MADE BY LIANA



Ingrediente:

* 100 gr zahar
* 125 ml apa fiarta si racita
* 250 ml frisca lichida
* 250 ml lapte
* 4 lg esenta de rom
* 1 plic cafea instant
* 150 gr nuci

pt. sos :
* 4 lg miere
* 4 lg cafea neagra
* 1 lingurita scortisoara




pt. decor batoane de scortisoara
* nuci si ciocolata cu miere si nuca de la Heidi

Pregătire:

Prima data fierbeti apa si laptele, separat, si lasati-le la racit. Prajiti nucile in tigaia uscata, eliminati cojile




si taiati-le marunt(munca de Sisif, credeti-ma!).

Puneti intr-un vas zaharul, apa si nessul(eu am folosit un plic de Jacobs Ice Cofee). Tineti vasul pe foc potrivit, amestecand incontinuu, pana cand amestecul este omogen. Lasati apoi amestecul la racit. Cand este rece, adaugati laptele fiert si racit, frisca si romul(eu am pus jumatate de sticluta de esenta de rom).

Omogenizati amestecul si puneti-l la congelator(Eu l-am pus in masina de inghetata, l-am lasat vreo 20 de minute si apoi l-am pus la congelator.




Din ora in ora, amestecati pt a nu se forma ace de gheata.

Cu 10 minute inainte de servire, adaugati nucile zdrobite. (Eu am adaugat nucile in masina de inghetata in timp ce omogeniza compozitia). Pt.sos: Am amestecat mierea cu cafea si cu scortisoara. Daca vreti mai putin sos, puneti doar 2 lg de cafea, 2 de miere.

Turnati cate 1-2 lg de sos peste globurile de inghetata inainte de servire, asezati un baton de scortisoara si o bucata de ciocolata cu miere si nuca de la Heidi.




Inghetata are un gust deosebit!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.