Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Tort cu branza, visine si ciocolata

MADE BY LIANA




Ingrediente: 200g faina, 40 g amidon( eu am avut un pliculet de la Dr. Oetker si am pus doar o lingura), 1 varf de praf de copt, 1 ou, 60 g zahar, 125 g margarina.

Lasati margarina la temperatura camerei sau puteti sa o topiti la microunde si amestecati toate ingredientele. Obtinem un aluat moale, elastic, usor de lucrat, pe care il invelim in folie de aluminiu si il lasam la rece pt 30 min.



Umplutura: 125 g margarina, 1 pahar de zahar, coaja rasa de portocala, 2 plicuri de zahar vanilat, 4 oua, 60 g amidon(eu am pus ce mi-a mai ramas din pliculet, adica tot o lingura!), 1 kg de branza dulce de vaca, visine 300-400g.

Margarina topita o amestecam cu zaharul, zaharul vanilat si coaja de portocala (am pus 2 lingurite). Cele 4 galbenusuri le amestecam cu amidonul si branza de vaci si frecam bine-bine.
Batem spuma cele 4 albusuri si le incorporam usor, de jos in sus, in compozitia de branza.



Scoatem aluatul din frigider si il impartim in doua. Tapetam o forma rotunda de tort detasabila cu margarina si faina sau cu hartie de copt, intindem un cerc de aluat pe fundul formei, iar din cealalta bucata facem un sul cu care inconjuram forma si-l aplatizam frumos pe peretii ei.

Visinele fara samburi, bine scurse, le trecem putin prin faina si le punem pe primul strat de branza.



Apoi rasturnam toata compozitia de branza si aranjam frumos restul visinelor.

Se introduce in cuptorul incins la 175 de grade, pt 80-90 de min., daca se arde la suprafata, acoperiti-o cu folie de aluminiu. Dupa 1h30 min. e gata coapta.

Lasati-o sa se raceasca in cuptorul stins cu usa deschisa.

Apoi preparati gelatina rosie conform instructunilor de pe plic(Tort Jelee rosu de la Dr. Oetker) si turnati-o fierbinte de la mijlocul tortului spre margini.

Pt.inimioarele de ciocolata: ce bine ca am pastrat cutia de praline de la Milka! Am pus cate o visina in fiecare inima. Am topit 50 g ciocolata amaruie de la Kandia si am amestecat-o cu 50 ml frisca lichida. Cand amestecul s-a omogenizat, l-am luat de pe foc si l-am turnat peste visine.


Am pus cutia imediat in congelator.

Peste jeleul rosu am picurat ciocolata, apoi am asezat inimioarele cu visinele inghetate pe suprafata tortului.


O felie pt. voi





2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.