Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 1 februarie 2010

Adam banana ice cream

Made by Liana


Un desert afrodisiac pentru... Eva :-)

Ingrediente:
Pt. sosul caramel: 6 lg de zahar, 4 lg unt(sau 2 margarina), 100 ml rom(sau visinata), 1 praf de scortisoara.
*inghetata de banane;
*4 banane;
*alune.

Am topit zaharul intr-o tigaie, apoi am adaugat 2 lg de margarina, pt. ca unt nu am avut si visinata, ca nici rom nu am avut. Am vrut sa pun sampanie, dar bine am facut ca am pus visinata, ca a fost atat de bun si de aromat sosul caramel, cum nici nu as fi crezut, zau!

M-am inspirat din rev. Bucataria de azi pt. sosul caramel, reteta era Banane caramel.

Am pus bananele decojite in acest sos, le-am intors pe ambele parti si am tot turnat sos cald peste ele pana au prins culoare.

Le-am scos pe farfurie cand au fost gata rumenite, am pus cate doua globuri-da'ce globuri, zic prostii, doua "outze" :-)pe care le-am presarat din belsug cu alune tocate marunt.

Am mai turnat putin sos pe banane, ca au fost tare mici si amarate, saracele si gata!


4 comentarii :

  1. Sunt sigura ca a fost delicioasa, dar eu nu m-as atinge numai din cauza formei, nu mi se pare deloc amuzanta. Sunt curioasa, ai pastrat-o doar pentru poza sau ai lasat-o s-o vada si copilul? :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. E doar o banana si doua cupe de inghetata cu alune. Tu vezi altceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Banuiesc ca depinde de unghiul (mental) din care privesti ;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.