Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 2 februarie 2010

Ciorba de orez cu mazare si piept de pui





O ciorba simpla si foarte gustoasa, rapida si satioasa.

Ingrediente:

200g telina,
100g pastarnac,
1 ardei gras galben,
1 ceapa,
250g  orez,
300g mazare,
1 piept de pui(250-300g),
3 oua,
200g smantana,
sare si piper alb.


Pregătire:

Se folosesc doar legume albe pentru ca este o ciorba alba, dar pata de culoare o constituie mazarea.
Eu am folosit doua pungi de orez prefiert,(o cutie contine 4 pungi si costa in Kaufland 3-4 ron),




le-am pus in apa cu sare pana a dat in primul clocot, apoi 10 minute la foc mic.
Cand s-au umflat pungile, le-am luat de pe foc si le-am pus in apa rece. Apoi am pus orezul pe o farfurie si am mai dat cu furculita prin el, ca se mai gasesc boabe negre sau cu hospe.



Se taie marunt telina, pastarnacul, ardeiul, ceapa ( eu le-am dat la robot)si se pun intr-o oala cu putin ulei incins  ca sa se distuie.



Cand ceapa devine transparenta, se adauga pieptul de pui, spalat, uscat si taiat bucatele.



Cand prinde culoare carnea, se adauga apa.
Dupa primul clocot, se da la foc mic 30 minute.
Orezul era gata, mazarea era gata fiarta si ea, astfel incat doar le-am adaugat in ciorba si am batut repede ouale pana au facut spume, am pus smantana din belsug



si am turnat in oala cu ciorba trasa de pe foc si-am amestecat.
Am condimentat cu sare si piper alb, ca sa fie totul alb si am servit, ornand farfuria cu o frunza de telina.



Ca acritura, noi folosim o salata de ardei iute facuta de soacra mea si ne punem cate o lingurita in farfurie, nu in oala, deoarece i-am dat si lu'ala micu' :-)

Pofta buna!!

4 comentarii :

  1. Uauuu... ce reteta misto tocmai buna de incercat si gustat-lui Casian ii place tare mult pieptul de pui.
    Postat de Moni la 02.02.2010.

    RăspundețiȘtergere
  2. GATA ....m-ai convins ! Trebuie sa incerc minunatia asta ca prea fain ai descris-o....
    Aveam si eu o ciorba cu pui si orez, dar....cu tarhon.
    Asa ca, ureaza-mi , spor la lucru !
    Multzam fain, te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca o vei face, Sidy, spor la lucru! Te tzuc cu drag!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.