Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 1 martie 2010

Twister

MADE BY LIANA




Prima data le-am vazut la Fornetti sub numele de Twister. A doua ora la Laura's blog- Baghetute crocante, preluate de la Alina Lili. Iar a treia oara in rev. Femeia de azi- Crochetele cu sunca.
Am ales sa le zic Twister, deoarece sunt ca niste "tornade" aceste baghetute, crochetele.
Le multumesc frumos fetelor si sper sa nu se supere pentru alegerea mea. Pupici :-0

Ingrediente;
o foaie de aluat
100 g kaizer,
100 g salam de sunca(Victoria),
telemea de vaca,
ketchup,


Preparare:
O foaie de aluat zacea ratacita prin congelator si mi-am zis ca e cazul sa fie mancata...hi, hi, hi.

Am uns jumatate din foaie cu ketchup facut de soacra-mea foarte gustos si aromat cu ceapa, rosii, ardei verde, ardei rosu- o nebunie! trebuie sa o intreb de reteta...


Apoi am presarat kaizerul


salamul



telemeaua


si apoi le-am taiat cu cutitul de pizza rau de tooot...;-(


le-am invartit, sucit si rasucit pana cand au dat pe-afara...ha, ha, ha si le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt



apoi le-am uns tot cu ketchup si mirosea toata casa a pizza;-)
Cred ca le-am lasat vreo 20 min. la cuptor, nu stiu exact ca le-am urmarit pe geamul cuptorului ca am bec...si-am uitat de ceas...


Si asa de rau s-a plictisit ajutorul de bucatar ca nu i-am dat nimic de lucru, incat l-am invitat la o partida de table.

Au mers "tornadele"astea ca unse cu o bere rece!
6-6- poarta-n casa!
Hai ca l-am batut din prima, pe urma m-am lasat "batuta"...hi, hi, hi
Cine stie sa joace table? Ca mai fac o tura de tornade ;-)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.