Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 24 martie 2010

Undeva in judetul Cluj

MADE BY LIANA




Imi place foarte mult iarna, cred ca v-ati dat deja seama si m-am bucurat foarte mult cand ajunsi in satul bunicilor lui Tudor, in 16 martie a.c., am gasit zapadaaaaaa! Iuhuuuuuuu!

Baietii mei cu saniuta...



Crisul Repede cel rece ca gheata...


...mergand spre derdelus...




...o alta parte din Cris...


...ne apropiem de derdeluuus...


...un loc de popas singuratic si infrigurat...




...mai un pic...



...am ajuuuns...urcam derdelusul...




...doar nu credeati ca nu m-am dat, hm? Prima am fooost!!! Cu Tudor, normal. Baietii sunt la a doua tura.




Partieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!



Iuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!




Tudor s-a luat la tranta cu zapada...


...si a renuntat la saniuta...




A doua zi, 17 martie, am luat din nou la pas muntele...de la stanga la dreapta: eu, Tudor si tata lui Tudor :-)

2 comentarii :

  1. Liana draga mea ,am venit sa-ti multumesc pentru atentionarea facuta la mine ,esti o draguta si apreciez mult gestul tau ,esti o adevarata prietena ...dar nu-ti face griji, eu sunt Liliana Botescu ,pe blog e nikename-ul meu cu care m-am inregistrat si asa ma cunosteau multi prieteni de pe forumul culinar.Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu iti multumesc si-ti cer scuze pt.confuzie. Nu m-as fi gandit ca Lissa e prescurtarea de la Liliana. Te pup si sa stii ca raman pe faza!
    O zi faina si felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.