Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 23 martie 2011

Ai blog? Castiga un Un IPAD2- tras la sorti ;-)

Made by Liana





O campanie Quickmobile

Chinezu.eu organizeaza in parteneriat cu Quickmobile un concurs, al carui premiu este un IPAD2 oferit prin tragere la sorti.

Campania Quickmobile este destinata exclusiv bloggerilor!

Tot ce trebuie sa faceti este sa intrati pe site-ul Quickmobile
sa va alegeti un produs care va place, sa puneti link catre el(obligatoriu)
si sa mentionati in postare (foarte important pentru a putea fi monitorizat)sintagma: ”campanie Quickmobile”. Puteți scrie pe blogurile voastre pana pe 24 martie seara, la 23.59,ora Romaniei.

Din toate produsele de pe www.quickmobile.ro imi place si am nevoie de un Aplle Macbook



Imi place designul, e sofisticat, noua camera FaceTime HD are o rezolutie de trei ori mai mare, trackpad multi touch, si conectivitate SDXC plus Light Peak (botezat Thunderbolt, care are o viteza de transfer a informatiilor de 10 Gb/sec).
Are o memorie maxima de 8192 MB si autonomie de lucru de pana la 7 ore.
Si e foarte usoooor: 2.04 Kg

Am un calculator din 2003 care mi s-a stricat de zeci de ori, doar placa am schimbat-o de 3x...am schimbat si tastatura si mouseul de 2x...monitorul de vreo 2x si tot din ala vechi am :-(

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.