Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 9 iunie 2011

Cupcakes cu iaurt si zmeura






O reteta foarte buna de cupcakes, desi le zice "briose"  pe capacul iaurtului Danone Nutriday, la o promotie de anul trecut.
Eu mi-am notat toate retetele si le-am aplicat pe rand, vezi Inghetata cu iaurt, zmeura si mure.

Ingrediente pentru cupcakes:

100g unt,
3 oua,
150g zahar,
200g iaurt natural sau de fructe de padure,
300g faina,
1 plic de praf de copt,
200g zmeura.

Ingrediente pentru crema:

150g branza cu smantana,
100g zahar,
50g untul,
1 plic de praf de frisca(necesar 150ml lapte),
100g zmeura.


Mod de preparare

1.Ungi formele de briose cu unt si le tapetezi cu faina. Sau folosesti pur si simplu hartiute pentru briose, ca mine, si ai scapat ;-)
Zmeura o speli si o lasi la scurs.Eu am avut congelata.

2. Freci spuma untul ramas cu zaharul.



Adaugi treptat ouale,



iaurtul,



apoi restul de faina cernuta si praful de copt.

3. Umpli 2/3 din volumul formelor cu aceasta ompozitie. Asezi deasupra zmeura trecuta prin faina.



Coci prajiturile  25-30 de minute, la foc mijlociu in cuptorul preincalzit.

4.Cand se racesc le scoti din forme si prepari crema.

Aluatul e pentru 15 bucati, iar tavile mele au doar 12, astfel incat mi-am folosit formele de steluta, iepuras si inima:



Aici steluta gata:



si inimioara:



Pentru ele nu mi-a mai ramas crema de branza, am pus doar frisca si putin sirop de zmeura.

Pentru crema:

Branza se mixeaza impreuna cu untul moale, pana cand obtinem o crema pufoasa. Adaugam zaharul si frisca batuta cu 150 ml lapte, conform instructiunilor de pe plic. La sfarsit adaugam zmeura bine scursa



si amestecam.

Cu un pos cu varf stelat, ornam frumos briosele. Daca crema de branza e prea moale, punem mai putina frisca si eventual mai putem adauga branza pana cand compozitia ramane destul de ferma ca sa putem orna briosele.




O sectiune delicioasa:

2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.