Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 29 mai 2014

Salata cu morcovi si portocale










Aveam mai multe portocale si m-am hotarat sa fac o salata de fructe, pana cand ochii mi-au cazut pe reteta din revista Secretele bucatariei nr. 3/2014. Si-atunci am facut aceasta reteta cu morcovi. E mult diferita fata de aceasta Salata de morcovi, e mai dulce si mai crocanta ;-) Eu zic sa o incercati :-)

Ingrediente:
350g morcovi,
50g stafide,
1 ardei gras galben,
2 portocale,
1/2  lamaie,
4 linguri amestec de seminte decojite,
3 linguri ulei de masline extra virgin.

Mod de preparare:

1. Se inmoaie stafidele in suc de lamaie amestecat cu ulei de masline. Eu nu am pus ulei.


2. Am ales alune de padure, caju, arahide, migdale si seminte de floarea soarelui, toate crude, pe care le-am tras intr-o tigaie fara grasime, apoi le-am lasat la racit.


2. Se curata si se rad morcovii. Curatati un morcov intreg, cu tot cu frunze, taiati-l pe lung, in jumatate si folositi-l ca decor.


Se decojesc portocalele si se desprind feliile, indepartand pielitele albe. Pastrati doua felii de portocala cu tot cu coaja, pentru decor. Deci, e bine sa aveti mai multe portocale la indemana ;-)


Se toaca pulpa. Sau nu.

Se curata ardeiul  si se taie rondele. Eu am renuntat la ardei. Se amesteca morcovii cu stafidele si marinata lor, ardeiul, putin zahar, sare si piper. Eu nu am pus nimic.

Se da la frigider pentru minim 30 de minute si se presara seminte inainte de a servi.

Eu am mai pus desupra fasii de coaja de lamaie curatate de partea alba. Pe care le-am mancat, desigur ;-)



 Am servit alaturi de o oranjada ;-) Suc de portocale si putin suc de lamaie, cu felii de portocale si lamaie. Neindulcit!


Foarte buna!! Vitamizanta, energizanta si rapida!
Si de post, si de dieta si de mic dejun sau cina ;-)

Un comentariu :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.