Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 13 februarie 2010

Cafea cu suc de ananas

Made by Liana



Cel mai vechi si mai popular banc cu cafea:

Ion si Gheorghe la Paris. Intra ei intr-o cafenea si cer cate o cafea. Vine chelnerul cu cafelele. Bea Ion primul din cafea si incepe sa planga.
- Ce bai ai, mai, Ioane? -intreaba Gheorghe.
- Mi-am adus aminte de saraca mama, cum nu-i si ea aici sa vada frumusete de oras!
Soarbe si Gheorghe din cafea si incepe si el sa planga.
- Da' tu ce bai ai, mai, Gheorghe, de ce plangi?
- Mi-am adus aminte de saracu' tata, cum nu-i el aici sa-o f... pe ma-ta, ca nu mi-ai zis ca frige cafeaua!!!
;-)))))))))))))))))))))))))))))))


Ingrediente:
o ceasca de cafea espresso
10 g zahar-o lingura
gheata
1/4 suc de ananas



Amesteca un espresso super tare cu 10 g zahar, lasa-l sa se raceasca si apoi toarna-l intr-un pahar mare, adauga gheata si 1/4 suc de ananas.

Eu drept sa spun, gheata n-am pus ca n-am vrut.Desi cred ca era mai bine, pt. ca...am cam strambat din nas si am mai pus doua linguri de zahar...
Si pentru decor am avut un bat din ala cu matzucasi :-) si am tras pe el o bucata de ananas, ca sa stea batul in pahar si sa arate shic.



Asta-i toata reteta pe care am gasit-o in rev. Libertatea pt. femei.

Un comentariu :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.