Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 28 august 2013

Muffins cu afine si scortisoara







 Afineeee...mi-era dor de ele!! In fiecare vara astept cu nerabdare sa apara afinele pe piata ca sa-mi cumpar si eu un kilogram.
Imi plac afinele de cand am fost in singura mea tabara scolara de la Poieni Strambu prin clasa a saptea din generala. Acolo am gasit  dealuri intregi de fragute si afine  si m-am infruptat direct la fata locului, impreuna cu colegii mei. Cand mancam afine, un cioban ne-a zis sa nu mancam prea multe, ca nu o sa mai mergem la WC. Super! Cu atat mai bine, ca toate WC-urile erau in curte si unii copii ne faceau farse, ne blocau usa sau se izbeau in cabine s.a.
Afinele imi amintesc de singura tabara scolara din viata mea, cand eram treziti in fiecare dimineata de mocanita ce trecea prin fata cladirii, imi amintesc de o vara bogata si frumoasa din copilaria mea ce-mi va ramane vesnic in suflet.

Cu aceasta reteta particip la  Provocarea Dulce Romanie, gazduita in aceasta luna de Diana de la Disturbingly Delicious, avand ca tema Rosia si Arome de vacanta, arome de vara.

Sursa: aici

Pentru 12 bucati

Ingrediente:

300g faina,
2 lingurite de scortisoara,
1 lingurita praf de copt,
150g zahar,
200g afine,
250ml lapte,
2 oua,
4 linguri de ulei floarea-soarelui.

Mod de preparare:

1. Incingeti cuptorul la 200grade Celsius.

2. Cerneti si amestecati faina, praful de copt si scortisoara





 intr-un bol si adaugati 125g zahar praf si afinele.





3. Bateti ouale si amestecati-le cu laptele caldut. Turnati-le peste ingredientele uscate. Adaugati uleiul si amestecati.



4. Puneti aluatul in formele de hartie pentru briose,


presarati deasuprea restul de zahar-eu am folosit zahar mov, cumparat de la Lidl,



-puteti folosi si zahar brun-si coaceti pe raftul din mijloc al cuptorului timp de 15-20 de minute.

5. Scoateti-le din cuptor si lasati-le la racit.



Daca mai raman, pastrati-le la frigider.



Si o sectiune:


Bune de tot,  aromate si fragede!!! Incercati-le ;-)

4 comentarii :

  1. Ce rețetă simplă și pun pariu că și delicioasă. Din păcate noi acum stăm în share și nu am un congelator de umplut cu muffins pentru micul dejun. Cum voi avea posibilitatea, cum mă gândesc să prepar o porție bună și să le păstrez, să am câte un mic dejun cu muffins de casă în fiecare săptămână.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am venit si eu la afine! Foarte bune!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.