Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 5 iulie 2012

Tort Tweety

Made by Liana





Soarele meu, Tudor, a implinit 4 ani pe 27 iunie, a.c.!!!


Am vrut eu sa-i fac torturi cu Spiderman sau cu o masina din Cars, dar n-am fost pregatita.


Astfel, mi s-a parut o idee excelenta cand o cunostinta mi-a imprumutat forma de silicon Tweety si pe loc am scapat de griji. Lui Tudor ii place de Tweety si cand era mic, noi nu-l puteam deosebi de canarul galben, vesel si zglobiu, cu ochi mari, albastri din desenele animate.

Ca sa vedeti asemanarea, iata o fotografie de cand avea Tudor 8 luni:

Cine-i adevaratul Tweety, huh?? ;-))

Si i-a placut ideea de a avea un tort cu Tweety, deci n-am avut nicio problema.


Blatul e la fel ca la Tortul Clown, un pandispan simplu cu ciocolata, crema e la fel ca la Prajitura marmorata cu cirese, iar deasupra am pus budinca de vanilie din doua plicuri, deoarece un plic ar fi fost insuficient.


Ingrediente pt. blat:

6 oua,
180g zahar,
200g faina,
50g ciocolata.

Ingrediente pt. crema:

200g mascarpone,
 250g branza de vaci,
200g zahar,
1 plic zahar vanilat.


Pentru decor:

plastelina de ciocolata.


Modul de preparare al blatului e identic ca aici.


Modul de preparare al cremei e identic ca aici.


Plastelina de ciocolata se prepara ca aici.


Forma de silicon am uns-o cu putin unt inainte de a turna compozitia.





Cand s-a racit blatul,





l-am taiat in doua si am pus crema de branza cu mascarpone.





Budinca am preparat-o in oala Delimano, conform instructiunilor de pe ambalaj,si nu s-a prins defel, defel





si nici nu m-am chinuit sa o spal, s-au dus resturile de budinca intr-o clipa! E o adevarata minune oala asta, zau! Deci, budinca am turnat-o in forma de silicon tinuta in apa rece.





Am dat-o la frigider pentru doua-trei ore, apoi am pus blatul peste budinca si am rasturnat forma. Nu s-a rupt nimic, am rasuflat usurata!!


Din plastelina de ciocolata roz i-am format ciocul lui Tweety, apoi din cea albastra-ochii si zabrelele de la colivie le-am facut din plastelina de ciocolata neagra, la fel ca genele.







La multi ani fericiti, soarele nostru, sa ne incalzesti multi ani de aici inainte inimile!!!!! <3 <3

Acum e mare pistolar, doar vrea sa devina politist ;-)

26 de comentarii :

  1. La multi ani,Tudor!
    Sa cresti mare si sanatos ca sa-i poti bucura pe perintii tai!

    Tortul e atat de dragut ca-ti vine sa-l mananci!Mai ai?:}

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga Angi!:*
      Tortul a fost prea perisabil, datorita branzei si budincii, deci s-a mancat rapid ;-)

      Ștergere
  2. Sa va traiasca,si sa va bucurati impreuna de tot ce este bun si frumos."LA MULTI ANI".
    Tortul este o incantare pentru oricine,darami-te pentru un copil.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim la fel!Chiar daca am folosit budinca, toti am fost incantati de tort ;-)

      Ștergere
  3. La muuuulți ani fericiți și străluciți Tudorului! Muah-muah!
    Aș mânca și eu o ”friptură” de asta de pui Tweety =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumiiiim frumos!!! muah-muah! Te servim cu drag si cu o portie de castraveti acri, daca vrei, ca merge la friptura ;-))))

      Ștergere
  4. LA MULTI ANI!lui Tudor.A iesit tare frumos tortul.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Tudor , felicitari cuscra! Tortul e minunat . Ginerele meu ...superb . Si cand era bebe era bucatica rupta din tine , acum parca si-a mai schimbat trasaturile .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult de tot, cuscra :* Hai, mai, ca nu seamana pe mine, e leit taica-sau, pe bune!!!Iti arat poza, daca nu crezi.

      Ștergere
  6. la multi ani...cred ca s-a bucurat tare de minunatia aceea...

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, multa sanatate, fericire si noroc.
    Multi, multi pupici lui Tudor.Super fain si tortul.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani soarelui tau!! Este un copilas superb!!! Tortul arata minunat! Sa cresteti mari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult de tot! Si tu ai copilasi superbi, va pupam cu drag :* :*

      Ștergere
  9. la multi ani lui Tudor! chiar ca e ca un soare printisorul vostru! si ai ales bine tema tortului...si culoarea:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! Tweety l-a ales pe Tudor, inainte de a se naste ;-))

      Ștergere
  10. La multi ani baietelului tau. Ma bucur ca mi-ai dat ocazia sa-ti cunosc blogul. Tortul Tweety e tare-tare dragut! Imi place cum aranjezi mancarurile. Ai mult bun gust. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet!Ma bucur tare mult ca mi-am facut o noua prietena supertalentata, riguroasa si cu un simt estetic la superlativ. Te imbratisez si eu cu drag :*

      Ștergere
  11. La multi ani lui Tudor:X!!!!!!! Sa creasca mare, sanatos si sa va bucurati de el in fiecare clipa a vietii:X!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani,sa-ti traiasca sanatos ingerasul!Tortul e minunat!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.