Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 25 iunie 2012

Pui cu mazare in wokul Delimano

MADE BY LIANA








Ma tot gandeam ce sa fac de mancare in asa fel incat sa nu stau prea mult in bucatarie si nici prea aproape de aragaz pe caldurile astea sufocante. Aveam niste pulpe superioare de pui, vreo trei la numar, cand mi-au picat ochii pe revista Femeia de azi si aceasta reteta rapida. Rapida pentru ca am folosit wokul Delimano, cu invelis de ceramica, in care mancarea nu se arde, nu se lipeste, nu se afuma si nici nu se pierde timpul cu spalatul vasului. Am taiat pulpele, cu ciocanelele am facut o supa cu taietei, iar cu pulpele superioare reteta de fata.


Ingrediente:
3-4 pulpe superioare de pui, 50g costita/bacon, 2 fire de usturoi verde, 3-4 fire de ceapa verde, 300g mazare noua, 2 linguri de smantana, 1 lingura cu parmezan ras, 50 ml vin alb, marar verde, sare/piper mozaic.


Mod de preparare:


1.Pune la fript in wokul fara grasime costita taiata fasii subtiri doar atunci cand e incins, adica atunci cand senzorul de temperatura de pe maner, se inroseste.





Cand s-a aurit,...dap, io am lasat-o cam mult ;P





scoate-o si pune la calit puiul.





Eu am dat pulpele intregi intr-un clocot, pe urma le-am taiat, am lasat ciocanelele in supa si pulpele superioare in wok. Cand si-a schimbat culoarea, scoti pulpele si le asezi pe hartie absorbanta.


2.Toaca marunt ceapa si usturoiul





si pune-le si pe ele la calit in grasimea ramasa.





Cand partea verde devine stralucitoare, stinge cu o cana cu supa, adauga costita, vinul, puiul si acopera.





3. Lasa sa fiarba vreo 15 minute, apoi adauga mazarea.





Fierbe acoperit apoi, pana ce mazarea s-a inmuiat. Am cumparat mazare proaspata, dar am gasit viermi in ea, asa ca ...am aruncat-o. Am fost nevoita sa folosesc mazare din conserva, care era fiarta, deci nu am mai acoperit.


4. Adauga smantana de gatit si parmezanul si tine pe foc cinci minute. Stinge focul, pune piper in 4 culori si acopera. Lasa cateva minute inainte de a servi, cu marar tocat presarat deasupra.








Nu stiu daca am stat 15-20 minute pentru acest fel de mancare, dar timpul scurt s-a datorat si wokului cu invelis ceramic Delimano, iar mancarea a fost super gustoasa, pentru ca alimentele isi pastreaza toate calitatile ;-)

13 comentarii :

  1. Ce pofta de mazare mi-ai facut...si anul asta nu am mancat. Daca ma credeti la piata a fost 7 eur un kg de mazare in teaca. Deci daca o curatam, cat mai ramanea?? si normal nu am cumparat, mai scumpa decat muschiul de porc..deci, servesc o portie de la tine. Merci. Nico

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! ;-) Pai, eu am cumparat mazare noua si am aruncat-o ca era cu viermi in ea...asa ca tot la conserva am apelat, dar boabele au fost prea fierte, din pacate...te pup

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Doar un fel de mancare din meniul unei zile toride de vara...;-)

      Ștergere
  3. Arata minunt ,imi place mazarea ,este frumoasa si dulce.Wok=ul este o minune foarte utile iti vine sa faci orice in el .Si eu il folosesc foarte foarte des .Te pup Liana .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, wokul acesta e o bogatie la casa omului, zau asa! Daca-l ai, nu trebuie sa-l tii deoparte, "abuzeaza" de el zilnic ;-)))Te pup cu drag, Mirela, ma bucur ca ai revenit *

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Rapida datorita wokului Delimano, pe bune, daca nu as fi facut, nu as fi stiut ;-)

      Ștergere
  5. Bonjur, muah-muah!
    Am lipsit nepermis de mult dar acum, că m-am întors definitiv acasă, ne reluăm bunele obiceiuri: am venit la voi să inspir și să mă inspir :D

    Până umblu eu printre rețete, felicitări maxime pentru premii, pentru călătorii, pentru tot. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bonsoir, ma chere Arcadia!
      Ai lipsit mult, intr-adevar, mi-ai lipsit, de fapt...ce bine ca te-ai intors :*
      Tu umbla sanatoasa pana-ti multumesc eu pentru felicitarile maxime ;-))

      Ștergere
    2. Ce să mai umblu atâta? Am făcut pui cu mazăre =))

      Ștergere
  6. Nu am facut pui cu mazare de un an:)Trecut pe lista ca ne place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa stii ca si eu la fel ca tine, deci ne-a fost pofta de pui cu mazare. Bifat ;-) puup

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.