Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 25 mai 2014

Terina rece cu oua fierte si ton afumat











Am preparat aceasta reteta de Paste, dar cum nu am apucat sao postez imediat, am uitat de ea, din pacate. Cu ocazia aceasta am constatat ca unele poze din timpul prepararii au disparut...
Reteta am mai facut-o acum cativa ani, dar atunci pozele erau prea intunecate, pentru ca le-am facut noaptea si tot nu am postat reteta. Atunci am preparat-o cu sunca, acum cu ton afumat de la Ocean Fish.
Reteta a aparut de mai multe ori atat in revistele lunare Libertatea Retete si Click!Pofta Buna!, cat si in revista saptamanala Click! pentru femei, aprilie, 2014.

Ingrediente:
6 oua fierte,
150g ton afumat Ocean Fish,
100g cascaval,
100g mazare,
2 morcovi,
1/2 ardei gras rosu,
600g branza proaspata de vaci,
2 linguri unt,
4 linguri smantana,
1 plic de gelatina Dr.Oetker,
1 lingura patrunjel,
sare si piper din rasnitele Kotanyi.

Mod de preparare:

Cureti morcovii, ii tai marunt, ii pui la fiert in apa cu sare impreuna cu mazarea pana se inmoaie.
Eu am avut mazare gata fiarta din conserva, deci am pus doar morcovii la fiert. Daca nu aveti oua fierte, le puneti si pe ele in apa cu sare. Eu am facut aceasta reteta de Paste, am avut destule oua fierte, dar nu am avut timp sa postez reteta pana acum, din pacate...

Scurgi apa si le lasi sa se raceasca(morcovii si mazarea).

Freci branza cu untul si smantana pana obtii o crema.

 Tai tonul afumat de la Ocean Fish felii, apoi cubulete, la fel si cascavalul si le amesteci cu branza.

Puteti folosi sunca in loc de ton afumat, desigur.

Incorporezi legumele fierte, patrunjelul tocat cat mai fin si sarea si piperul dupa gust.

Prepari gelatina conform instructiunilor de pe plic si o torni in compozitie, omogenizand toate ingredientele. Tapetezi o tava de chec cu folie alimentara, pui 3/4 din compozitie, asezi din loc in loc ouale fierte


 si deasupra pui restul compozitiei. Nivelezi si dai terina la rece peste noapte sau cel putin cinci ore.









6 comentarii :

  1. Hmmmm ce buna este !
    Eu nu sunt fan peste, dar tonul este singurul care imi place. Somon afumat tot am gasit, dar ton...cu stiu daca am vazut ...tre'sa caut !
    Multumim frumos Liana !
    Daca mergi la mine pe blog ,o sa ai o surpriza !
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Arată foarte bine! Trebuie să fie foarte gustoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce buna trebuie sa fi fost :D
    arata minunat! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. E BUNA DE TOT. http://allkindofcats.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.