Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 17 ianuarie 2014

Lipie cu pasta de avocado si butterfish afumat







Aveam multe lipii pentru ca n-am mai gasit paine la Kaufland intr-o seara si m-am hotarat sa cumpar o punga de 10 lipii, medii. Nu ca ar fi pentru prima data. Le mancam cu ciorba sau pur si simpla cu crema de branza.
Acum mai aveam si un pachet de la Ocean Fish cu butterfish afumat.
Butterfish este un peste marin, cu carnea alba cunoscut si sub numele de dollarfish. El are cu 50% mai mult Omega3 decat somonul, spre exemplu, deci e mult mai gras.
Anul trecut am preparat Tartine cu pasta de avocado si ton afumat si ne-a placut extrem de mult, asadar m-am gandit sa fac din nou aceeasi pasta.

 Ingrediente:

2 lipii, 
un avocado,
1/2 lamaie,
un catel de usturoi,
150g butterfish de la Ocean Fish,
chili pul biber Kotanyi,
o ceapa rosie.

Optional:
sos de marar.


Mod de preparare:

Cu ajutorul unui cutit taiem transversal avocado pana la  sambure, apoi  il rasucim, astfel incat sa se deschida frumos in doua. Cu ajutorul  unui cutit francez am scobit miezul, am turnat zeama de lamaie peste el, apoi cu o furculita l-am pasat. Nu are rost sa-l bagati la robot, pentru ca e foarte untos si se face pasta imediat.

Catelul de usturoi l-am tocat marunt, marunt si l-am amestecat in pasta.
Ceapa am spalat-o, curatat-o si taiat-o rondele.
Aveam si sos de marar, preparat ca si aici, pe care l-am utilizat la sfarsit, decorand farfuria cu el, alaturi de pasta de avocado. 

Asamblare:

Pe o lipie intindem jumatate din pasta de avocado

 si jumatate din butteffish,









apoi presaram jumatate din rondelele de ceapa rosie si putin chili pul biber de la Kotanyi



 si rulam. Cu jumatatile ramase, obtinem ce-a de-a doua lipie.
Ruladele astfel obtinute, le taiem in doua sau trei bucati, le aranjam frumos si decoram farfuria cu pasta de avocado si sos de marar, presaram si putin  chili si servim!




E ca o shaorma cu peste, daca vreti, dar mult mai sanatoasa ;-)





De-li-cios!!

5 comentarii :

  1. Immm ce pofta mi-ai facut. Arata super bine.
    Te pup cu drag si-ti doresc weekend fain.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place si ce ai preparat dar imi place si farfuria.
    Pup si seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata Liana! Sunt fan preparate cu avocado, deci astea le iau eu. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. arata nemaipomenit!! foarte buna ideea ta, simpla si gustoasa!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.