Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 11 mai 2010

Clatite dantelate

MADE BY LIANA




Eu sunt fan clatite, stiti, nu?
Asa ca atunci cand am vazut aceste clatite dantelate pe un siteul reteteinimagini.ro, facute de Veronica, am zis ca trebuie musai sa le fac.

Reteta de clatite e la fel ca cea de la Clatite cu banane, nuca si miere
.

Acum am pus aluatul intr-un posh si am lasat sa curga pur si simplu in tigaia mea de Tefal, astfel incat sa iasa "dantela", nu alta.

Am "brodat" mai multe modele....








Pe urma le-am colorat frumos cu dulceata de visine




si spuma de capsuni...



Sunt foarte apetisante pentru ochi, mai putin pentru burta, ca nu prea te saturi...hi,hi,hi...

Pentru ajutorul de bucatar, am trantit trei clatite mari si late, intregi, ca altfel nu se putea...;-)

10 comentarii :

  1. Extraordinar!!!Pe linga ca arata senzational,ai avut si o rabdare de fier sa le faci!!!
    Felicitari!!!!
    O zi frumoasa va doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. e,asa n-am facut niciodata!familia mea e terminata dupa clatite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Judy- multumesc! Putina rabdare mai am, ai dreptate...O zi perfecta!

    Geta- merita sa le incerci!

    RăspundețiȘtergere
  4. In schimb sint bune pentru silueta :)))
    Foarte faine modelele brodate! Am vazut undeva niste aperitive originale, facute dintr-o pasta de brinza (cred), infasurate mai intii intr-o foaie de salata (ca niste sarmale, dar mai mari), apoi intr-o clatita din asta ajurata. Aratau f original.

    RăspundețiȘtergere
  5. Goldie- multumesc!

    Nati- chiar ca ;-) faina ideea si cu clatita peste salata.pup

    Nawal- merci!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari,arata extraordinar,imi place ce ai pe aici,daca nu te superi am sa mai vin.Te pup si spor la gatit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ZIUA ! ! Doamnei Liana10 !
    Curând îmi voi folosi Blogurile în alte scopuri, dar neapărat după o atentă curăţare de "mâzgă".
    Am acolo un Banner ROŞU, cu posibilitate de căutare ! Azi, m-am decis să-l utilizez: am tastat clătite ! Şi ... iată-mă-s !
    ~
    Am o rugăminte ! Eu sunt "boboc" într-ale bucătăriei ! Vă rog, faceţi un efort şi revizuiţi toate articolele ! Vă propun, atunci când indicaţi o reţetă, dacă puteţi, faceţi-o separat ! Apoi, de câte ori o folosiţi (Reţeta BAZĂ !), în articol să apară ca "trimitere" cu link inclus ! Vă exemplific, chiar pentru prezentul articol:

    "Reţeta de clătite e la fel ca cea de la Clătite cu banane, nucă şi miere"
    ~
    Vă mulţumesc !
    PS: am nevoie, practic ... pentru orice !
    Se "apropie" ... aprovizionarea de toamnă ! Iar eu nu ştiu decât varză să pun ! De celelalte, se ocupa Mihaela (soţia mea decedată - cancer). Îi plăceau "dulciurile" şi (deşi o avertizasem !) folosea "coloranţi" şi multe alte E-uri ! Mânca majoritar ACRU (nu este indicat !) şi folosea în exces "Sarea de lămâie". (ce-a fost, a fost ! Dumnezeu s-o Odihnească în Pace !) ~,

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu cred că este nevoie: înainte să ies, am observat că aveţi pe Coloana Gadget, rubrică de căutări ! Este ... la fel de rapidă ca un link (doar dacă cel ce caută, nu este indus în eroare de o "trimitere" greşită !)
    ~
    Cornelius, :)
    PS: voi reveni să caut reţete pentru conservare alimente ~ se apropie sezonul rece ! ~,

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.