Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 10 februarie 2014

Varza gratinata cu carne tocata si carnati







Dupa ce-am facut-doar pentru mustaciosi!!- Varza calita cu carnati, am pus ochii si pe aceasta reteta din aceiasi revista Click!Pofta Buna! Nr.1/2013.
 O nebunie a fost si aceasta reteta si vi-o recomand cu caldura! ;-)



Dificultate: medie
Pregatire:20
Coacere: 1h
Portii: 4


Ingrediente:
o punga de orez-125g,
500g carne tocata de vita,
1kg varza murata,
200g carnati de casa afumati,
200g pastrama de porc,
200ml smantana,
3 oua,
1 lingurita de Chili pul biber Kotanyi,
sare si piper din rasnitele Kotanyi,
1/2 lingurita usturoi granulat Kotanyi,
1 lingurita cimbru maruntit Kotanyi.

Mod de preparare:
Am folosit o punguta de orez prefiert de 125g -se gasesc cutii cu cate 2 sau 4 pungute, depinde de firma-dar daca nu aveti, puteti folosi o cana de orez. Spalati orezul, scurgeti-l si fierbeti-l cu doua cani de apa. Lasati-l sa se raceasca, dupa care il amestecati cu carnea tocata.
Eu am fiert punguta de orez in apa pentru 8 minute, apoi, dupa ce s-a racit l-am amestecat cu carnea.
Condimentati cu sare si piper, usturoi granulat si cimbru maruntit, dupa gust.



Spalati varza murata, stoarceti-o de zeama, dupa care tocati-o fideluta.
Eu am cumparat varza murata gata tocata de la Auchan, de la standul cu muraturi ;-)

Intr-un vas de ceramica sau yena pentru cuptor, uns cu unt sau ulei, puneti jumatate din cantitatea de varza, jumatate din carnati taiati felii si pastrama.


apoi intindeti amestecul de carne tocata cu orez


 si acoperiti cu varza ramasa. Deasupra asezati restul de carnati si pastrama.



Bateti ouale cu smantana, cu chili pul biber de la Kotanyi,  si sare, dupa gust.


Torni amestecul peste ingredientele din vas


 si-l introduci in cuptorul incalzit in prealabil la 160 de grade C pentru o ora.

Si gata scos din cuptor!!



Si cu ajutorul unui pahar pe care l-am uns in interior cu ulei, am decupat cateva turnulete, pe care le-am servit cu smantana si sos de chili, totul presarat cu cimbru.


Ce nebunie a fost!!!


Nimeni nu s-a putut abtine :P


Neaparat sa o incercati ;-)

5 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.