Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 31 august 2012

Imi plac bijuteriile de argint! ...si ceasurile! ;-)

Made by Liana


Cum sa nu-mi placa bijuteriile?? Doar sunt femeie si ca orice femeie imi place sa stralucesc....si sa-mi straluceasca pe deget sau la gat sau la incheietura mainii cate o bijuterie frumoasa care sa ia ochii...nu,nu,nu barbatilor, ci altor femei ;-)

Am o slabiciune pentru bijuteriile de argint...tind sa cred ca-n argint sta puterea lunii..sau ca luna...si stelele, de fapt, isi ascund puterile in acest metal. ;-)
 

 
Oh, acest inel de argint minunat, cu steluta, design italian, cu perla alba sintetica si pietre zirconii albeimi mi se pare de vis!

Sau, simplu de tot, fara pietre, perle si alte prafuri de zane...un trandafir de argint:

 Si o bratara cu trandafiri, la jumatate de pret, adica cu 50% reducere:



Si cerceii de argint, finuti, in forma de inimioara, cu cristale Swarovski, mi-au atras privirile deindata:







Si o bratara alb-rosie, (onix rosu) ca pentru o dinamovista ca mine, am gasit ;-)




Dar ce nu gasesti...de toate sunt, pentru toate gusturile si pentru toate buzunarele.
 
Sau bijuteriile placate cu aur sunt atat de reale, incat nu pui metalul la indoiala. Iar acest inel cu pietre swarovski si 3 pietre zirconia colorate (roz, mov, champagne), placat cu aur de 18 k (placare ionica),  mi-a intrat in suflet:

Sau acesti cercelusi, placati cu aur de 18K, facuti parca pentru mine:



 
O, dar bratara ca aceasta, placata cu aur,  de cand imi doresc...
 
 
Ufff, sunt atatea incat chiar nu stiu la care sa ma opresc...mi le-as cumpara pe toate!!!
 
 
Si mi-as imbogati incheietura mainii si cu un ceas de argint, de ce nu:
 
 
 
 Sau orice alt ceas, pentru ca sunt preturi foarte accesibile, oricine isi permite un asemenea ceas, de exemplu:
 
 

Ceas quartz argint Penta Time, model dama, cadran scoica, pietre cubic zirconia slefuite multifatetat, dimensiune cadran: 2 / 2.7 cm, mecanism "eta", fabricatie: Italia, curea din piele neagra.Si costa doar 72 ron!!
 
Numai bine, deoarece  comanda minima e de la 60 de ron si toate bijuteriile sau ceasurile se pot comanda telefonic  la 0754 520 418/ 0722 317 674/  0770 222 447 , iar un agent de vanzari OnlineBijoux.ro va prelua comanda, de luni pana vineri intre orele 09 - 16. Aceasta e cea mai simpla metoda.
Va mai puteti comanda bijuteriile dand o comanda online, sau cu plata la livrare, prin transfer bancar,
cu plata cu card bancar prin procesatorul de plati
romcard sau plata cu card avantaj.


Sunt bijuterii la cele mai competitive preturi din Romania, iar din experienta mea de shopping online va asigur ca,  in acest magazin online merita sa intrati, pentru ca serviciile sunt la cele mai inalte standarde. 
 
Eu inca mai navighez prin magazin pentru ca inca nu stiu asupra carei minuni sa ma opresc... ;-)))

4 comentarii :

  1. mi-au placut mult primele 5 piese prezentate. superbe! sunt si eu o fana a argintului!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bijuteriile de argint sunt si preferatele mele:).Ceasuriel mai putin...
    Cate ti-ai mai cumparat!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac mai mult decat cele de aur...mi se par mai misterioase...Nu am cumparat nimic, doar am admirat :P

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.