Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 18 mai 2013

Prepara briose si castiga o tava pentru ele-parada retetelor

Lansam in 25 aprilie concursul Prepara briose si castiga o tava pentru ele.
Din pacate, sarbatorile pascale ne-a incurcat socotelile, toata lumea era plina cu de toate, ghiftuita, numai de briose nu le-a ars, astfel incat l-am prelungit pana pe 15 mai.
Si am primit o groaza de fotografii de la prietenele mele bloggerite si prietenele mele de pe facebook care au incercat retetele preparate de mine.

Imi cer scuze ca public atat de tarziu aceasta parada, dar daca puteam acum 3 zile, o faceam atunci, credeti-ma!

Va multumesc mult de tot, vreau sa va felicit pe toate si sa va spun ca toate-mi sunteti dragi! :* <3

Va astept cu drag si la urmatorul concurs!! Tot de bucatareala, cum atfel? Tineti aproape ;-)




1. Prima in concurs a fost Adriana Maria Szerepi (via email) care a preparat Briose negre cu cioco alba atat pentru nepotelul ei, cat si pentru fetita ei ;-)






2. Lubita Iancu a zis ca Briosele cu masline a fost prima ei alegere



3. Dragomir Cristina, chiar daca nu-i chef in bucatarie, a ales Cupcakes cu ciocolata si sos de cafea



4. Marilena Uldry(via email) a preparat cu dragoste tot Cupcakes cu ciocolata si sos de cafea





5. Pentru prima data le-a preparat Liliana Toma: "Briose"din paste





6. Mirela Miclescu cea  harnicuta, precum o albinuta,  a preparat doua retete: Briose cu kaizer



si Briose cu surimi



7. Ramona Alina a zis ca prepara Briose cu masline si s-a tinut de cuvant!



8. Daniela Stingaciu(via email) le-a facut o surpriza copiilor ei cu Briose negre cu cioco alba, dar cioco alba s-a ars, deci sunt Briose negre cu cioco neagra ;-)



9. Alexandrina nu s-a lasat pana cand nu a preparat Briose cu kaizer



10. Lacatusu Lavinia (via email) a ales, pentru ca i-au placut in mod deosebit Cupcakes cu iaurt si zmeura






11. Luminita Luca le-a ales din prima: Briose cu masline








12. Pe Briosele cu masline le-a insufletit, cum numai ea stie, Claudia Serafimciuc



13. Nicol e fan spanac si legume, in general, dar au atras-o Briosele cu kaizer





14. Briggyte Barbu a ales impreuna cu copiii ei reteta Briose negre cu cioco alba





15.Valentina Tobi m-a uimit la maxim: a gatit nu una, ci 3(trei) !!!! retete: Briose negre cu cioco alba





Cupcakes cu iaurt si zmeura, dar Valentina a folosit fructe de padure





si Cupcakes Brownies Capuccino



16. Alina Florina Fecioru(via email) a pregatit "Briose" din paste.



17.  S-a gandit mult pana sa le faca Cristina Maria(via email), noroc ca a avut totul la indemana pentru Cupcakes brownies capuccino





18. Si pe ultima suta de metri, Paula Ion cu Briose cu kaizer.



Acestea sunt cele 18 participante in concurs.

Saptamana viitoare voi anunta castigatoarea tavii de 12 briose si inca o castigatoare a unui premiu surpriza.
Pentru ca nu vreau sa fiu subiectiva, l-am rugat pe bucatarul chef Daniel Cheregi, de la Restaurantul Casa Bunicii 1 din Timisoara,  sa ma ajute sa aleg castigatoarea.

Va multumesc pentru intelegere, pentru participare si va felicit inca o data pe toate!!


7 comentarii :

  1. Fara sansa;))) fetele au facut Briose superbe ;) bv fetelor,felicitari tuturor:) Multumim Liana pentru concurs:) nu am vrut sa mi etalez eu briosele incepatoare dar au fost super super gustoase:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti prea aspra cu tine, draga Daniela! Arata foarte bine briosele, poate daca aveai timp sa fotografiezi in lumina naturala, departe de pofticosii tai, ieseai mai aranjata ;-) Pe data viitoare ;-)

      Ștergere
  2. cristina maria18 mai 2013 la 16:14

    am fost foarte entuziasmata de reteta de cupcakes brownies capuccino. am trimis linkul cu alegerea mea in ultima clipa (pe 15 mai seara) dar vad ca nu apare. bine ca a fost si varianta cu mail, altfel ramaneam pe langa concurs, doar cu bucuria dulcelui :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru atentionare! Am verificat si-n spam si acolo era, alaturi de alte doua retete, am modificat imediat ;-)

      Ștergere
  3. Oricum am castigat mult prin faptul ca le-am gatit! Au iesit foarte gustoase, s-au terminat repede, va urma briose cu kaizer(erau si ele pe lista dar nu am avut la indemana toate ingredientele) si briosele negre cu ciocolata alba! Daca tot m-ai provocat, ma pun pe "briosh-uit" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu deja sunt mandra de mine ca sunt in galerie :D

    RăspundețiȘtergere
  5. am zis din start ca nu fac briosele pt concurs pt ca stiam ca nu fac fata concurentei. sunt in perioada cand testez retete si-mi place sa le fac. multumesc liana pt sansa si pt retetele tale minunate. de la tine avem ce invata. briosele au avut mare succes si au trecut pana la ultima bucata.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.