Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 16 februarie 2013

Pui in crusta crocanta








De cand am descoperit aceasta reteta, am pregatit-o de trei ori. Prima data nu am apucat sa fac pozele finale. Nici a doua oara. De-abia  a treia oara am reusit, intr-atat e de bun acest pui in crusta crocanta, ca dispare instant de pe farfurie.
Cine este abonat la newsletterul ro.kotanyi.com va gasi aceasta reteta in prezentarea mea. Aceasta e a doua reteta care apare in newsletterul Kotanyi, prima fiind Budinca de peste. Mai este si o a treia reteta pe care am preparat-o impreuna cu fiul meu, Tudor, si pe care o voi publica in curand ;-)

Reteta este din revista Libertatea pentru femei nr.51/2012, cu modificarile si adaugirile personale.


Si pentru ca e o reteta  din bucatariile lumii, plus ca am folosit doar condimente de calitate, de la Kotanyi, particip cu aceasta la concursul lansat de Mitinita si Kotanyi, Concurs Kotanyi si retelele lumii.





Ingrediente:

800g piept de pui,
50g unt topit,
2 linguri vin alb/sos de soia,
sare si piper din rasnitele Kotanyi.

Pentru crusta:

100g migdale,
6 felii de paine,
usturoi granulat Kotanyi,,
sare de mare Kotanyi,
patrunjel Kotanyi,
3-4 linguri ulei de masline,
cimbru Kotanyi,
piper cu usturoi Kotanyi,
1 lingura zahar,
o lingura otet balsamic.

Pentru garnitura:

castravete verde Fabio,
salata verde,
otet,
ulei de masline,
sare din rasnita Kotanyi.






Cum procedam:

Se feliaza pieptul de pui. Eu il cumpar gata feliat, o caserola de la Deliciosul de Vaslui.     

 Se obtin fasii potrivite, care se ung cu unt, se stropesc cu vinul dulce si se condimenteaza cu sare si piper, dupa gust. Asa am procedat prima data, dar a doua ora l-am stropit cu sos de soia, pe motiv ca s-a terminat vinul :PSe pregatesc ingredientele pentru garnitura, se spala salata si castravetele se taie felii si se stropesc cu putin otet si putin ulei. Se lasa cateva minute la rece.Cand se aduce la masa se sareaza.    In acest timp se ung feliile de paine cu usturoi granulat, se stropesc cu ulei de masline, se presara cimbru  



 si se baga la cuptor. Cand devin aurii,  



se scot si se piseaza. Se amesteca pesmetul obtinut cu alunele macinate-eu am folosit migdale maruntite pe care le-am tras usor la tigaie-





 
 

cu patrunjelul uscat, cu zaharul si cu otetul balsamic



 Se mai adauga sare si piper din rasnitele Kotanyi, dupa gust.


 


Se trec fasiile de pui prin compozitia cu pesmet si se asaza pe tava tapetata cu hartie de copt. Eu folosesc tava Delimano, care nu necesita un astfel de ajutor. 


   
Se baga in cuptor, pana se rumenesc. Se servesc cu salata asortata.





Este atat de bun si gustos pieptul de pui gatit astfel, iar condimentele Kotanyi  il fac cu atat mai apetisant. 





7 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.