Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 6 august 2013

Crumble cu cocos si cirese scaldate in Angelli Cherry Pink










 Ai,ai, ie, CRBL da megapetrecere!! Distrati-va, simtiti-va liberi, vara e a voastra si participati la concursul organizat de Angelli, deoarece va asteapta sute de premii!!!



Angelli a scos pe piata un sortiment nou de bautura, arome fine, de tip aperitiv frizzant, in trei variante: Angelli Orange Bitter, Angelli Cherry Pink si Angelli Fructe de padure. Bauturile se servesc reci, cu cuburi de gheata.

Angelli Cherry Pink este un aperitiv frizzant, o bautura cool, special creata pentru a da gust distractiei, pe timpul verii, cu gust aromat de cirese! 
n loc de un cocktail, asa cum poate v-ati asteptat sa fac, eu am preparat un desert, asa cum probabil erati siguri ca voi proceda ;-)

Aveam cirese, deci prima sticla deschisa a fost inevitabil Angelli Cherry Pink. E extraordinar, eu sunt o mare amatoare de sampanie, iar acest aperitiv frizzant e sora sampaniei, cum ar veni, dar mai aromat, mai fin, mai fructat! Va invit sa-l incercati ;-)


Reteta e din cartea Dulciuri, colectia Delicii in bucatarie, Ed.Adevarul, 2011.

Pregatire: 15'
Preparare: 30'
Dificultate: mica
Calorii: 464


Ingrediente:

450g cirese,
200ml Angelli Cherry Pink,
120g faina alba 000,
80g fulgi de cocos,
100g unt,
2 linguri de miere,
un varf de cutit de sare.

Mod de preparare:

Spala ciresele, usuca-le bine, scoate-le samburii, repartizeaza-le in sase vase mici termorezistente-eu am avut 4 forme mici de ramekin si una mai marisoara, cat doua mici ;-))))-  si toarna peste ele cei 200ml de Angelli Cherry Pink, in mod egal. 



1. Pune intr-un castron faina, fulgii de nuca de cocos,untul, mierea si un praf de sare.



 Amesteca ingredientele cu varfurile degetelor, 



fara sa framanti prea tare, pana cand obtii un aluat sfaramicios.

 2. Peste ciresele scaldate in Angelli, asaza deasupra sfaramiturile de aluat, distribuindu-le uniform pe toata suprafata, astfel incat sa acopere complet fructele.



 3. Coace 25-30 de minute in cuptorul preincalzit la 180 de grade C, pana cand se aureste aluatul.. Se poate servi atat calda, cat si rece, presarata cu un praf de scortisoara. Eu am zis pas la scortisoara, de data asta.



Dupa ce le-am scos din cuptor, le-am lasat putin sa se raceasca, apoi le-am fotografiat si de-abia dupa, am mancat si eu o portie mica. Va servesc? ;-)



 Angelli Cherry Pink s-a evaporat, dar ciresele au fost dementiale!!!



Tu ce mai astepti? Ai, ai, ie, vino la megapetrecere!!!






4 comentarii :

  1. Vai ce bun trebuie sa fie cu cirese si cocos !
    Imi place mult crumble ...dulce si sarat :-P
    te pup..o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa nu razi de mine dar nu am mancat niciodata crumble. Imi place reteta (pare apetisanta) si cu siguranta o voi incerca zilele astea ;) Te anunt cum a iesit, mai ales ca sunt fan Angelli ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.