Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 24 iulie 2013

Minitarte Oreo cu cirese








Cald, cald, cald...28 de grade in casa...si voiam ceva dulce, rapid si cu cirese.
Aveam niste biscuiti Oreo si le-am pus gand rau, ca demult voiam sa fac un desert cu ei.
M-am gandit rapid la niste minitarte, frisca aveam, branza aveam, gata si crema. Am decorat cu cirese si gata desertul!! Habemus desertus :D
Doar cinci au iesit si a fost bataie pe ele.
Sotul meu a declarat cu gura plina ca sunt de-li-cioa-se!!!
Va invit sa le preparati si voi ;-)

Ingrediente:
4 pachete de biscuiti Oreo,
300g cirese,
100g unt,
200ml frisca lichida,
50g zahar praf,
250g branza dulce Delaco,
1 plic tort gelee rosu Dr.Oetker.


Am faramitat biscuitii cu tot cu crema din trei pachete Oreo, -un pachet are 66g si sunt 6 buc.de biscuiti-




apoi am turnat untul lichid peste ei si i-am dat la blender.
Trebuie sa aibe consistenta unei plasteline, usor de modelat.

Ungem cu unt-obligatoriu!!-cinci forme pentru minitarte si impartim in mod egal aluatul.Mie mi-au iesit 5 minitarte.

 Batem frisca lichida spuma si incorporam branza. Adaugam si zaharul praf.




 Faramitam  peste crema de branza trei biscuiti  cu tot cu crema



din al patrulea pachet Oreo si mai pastram trei biscuiti pentru decor.
Crema  de branza o impartim in mod egal in cele cinci minitarte. Mie mi-a mai ramas un bol de crema.



Spalam ciresele, le scotem samburii, le lasam la scurs, le stergem si le asezam frumos peste crema de branza, cate 8-10 bucati, in functie de marimea cireselor.

Preparam tort jeleeul conform instructiunilor de pe ambalaj si-l turnam caldut peste cirese.



E bine sa puneti tartele intr-o tava, pentru ca jeleul va curge.Cand se intareste jeleul, indepartati surplusul si dati tartele la frigider.

Le-am facut seara, asa ca a doua zi am indepartat formele, intorcandu-le cu susul in jos si strangand pur si simplu de forma in felul in care strangi o mingiuta de cauciuc, iar tartele au iesit foarte usor, niciuna nu s-a rupt sau stricat!!!

Pentru decor, am taiat in jumatate un biscuite, am inlaturat crema si doar o singura jumatate am infipt-o printre cirese.

Le-am asezat frumos pe hartiute si le-am pozat ;-)


De la frigider aluatul a fost foarte tare si ferm, dar la temperatura camerei se inmoaie repede, sa stiti.


Sa va prezint si interiorul...hi,hi...sectiunea ;-)


O minunatie!!!

9 comentarii :

  1. minitarte la o maxi ora, cred ca iei o maxi bataie de la o mini amica :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt tare frumusele!! Sa va fie de bine!
    Multumesc pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal ca-s minunate ...Fiica-mea e mare fan Oreo , sigur i-ar placea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa, arata grozav de bine si ce idee minunata! fetelor le-ar placea la maxim!! Pupici! o zi minunata!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragutele sunt.....parca mi-e si mila sa musc din ele !!!
    Hai mai bine la o inghetata sau sorbet...ce zici ?
    Te tzuc cu drag Liana scumpa !

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca nu aveau branza serveam si eu o minitarta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. minunat, ca de obicei! Liana, te intereseaza un schimb de bannere? sau schimb de linkuri pozitionate in blogroll? te pup si-ti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata prea bine! Voi retine desertul pentru TopChef! :))

    Felicitari!

    Mihai

    RăspundețiȘtergere
  9. mmmmm... ce idei minunate si delicoase aveti :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.