Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 13 aprilie 2014

Tort de ciocolata si nuca





La multi ani tuturor celor care poarta nume de floare!!!
Sa fiti sanatosi si sa aveti o onomastica frumoasa!!

M-am gandit sa postez acest tort cu flori pe care l-am preparat anul trecut, in septembrie, pentru fata unei prietene de-a mele.

Am facut doua blaturi de cacao si doua blaturi de nuca, cu crema de ciocolata(ganache) si crema de nuca, alternativ pe blatul de cacao -crema de nuca si pe blatul de nuca-crema de ciocolata.
Poze in pasi nu am, deoarece a fost o comada fulger.

Dar puteti sa va uitati pentru blatul de cacao si crema de nuca la Prajitura Noapte de noiembrie, si pentru blatul de nuca Prajitura Petre Roman. Deci, retineti: doua blaturi de cacao, doua blaturi de nuca, da?

Crema de ciocolata(ganache) e simpla: topiti 400g ciocolata neagra pe bain marie, apoi turnati in fir subtire 400ml frisca lichida(eu folosesc Megle) pana cand se absoarbe toata in ciocolata. Impartiti apoi in doua sau trei boluri si dati la rece peste noapte. Deci faceti crema de ciocolata cu o zi inainte!!
Iar a doua zi, bagati mixerul in boluri si spumati-o! Va capata mai mult volum!!

Trandafirii i-am facut din plastelina de ciocolata neagra si alba, iar in cea alba am pus diversi coloranti.
Prima data am facut petalele din plastelina de ciocolata neagra, iar peste ele am pus petale mai mici roz si mov si le-am presat bine de tot.

Frunzulitele le-am facut din plastelina de ciocolata alba in care am pus colorant verde, dar le-am amestecat cu putina plastelina de ciocolata neagra.

Placuta pe care am scris La multi ani, e de fapt un biscuit imbracat in plastelina de ciocolata neagra, iar cu plastelina de ciocolata alba am scris La multi ani, Alexandra.

Am imbracat tortul in crema de ciocolata ganache si dupa ce a stat la frigider aproape o ora, am turnat glazura de ciocolata peste el, apoi am asezat trandafirii si petalele.



 Glazura tot la fel ca la Noapte de noiembrie .



Aici mi se vede aparatul foto in glazura :P


Poza cu felie nu am, deoarece n-a reusit gazda sa faca, ca cica s-au batut pe el si n-a fost timp si nici loc :P

Tortul a avut 3 kg si cateva sute de grame.

4 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.