Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Ciuperci umplute cu carne de vita

Made by Liana













 O mancare atat de simpla si atat de gustoasa, numai buna pentru o zi de toamna racoroasa.





Ingrediente:

50g unt,
6 ciuperci mari,
o ceapa mare,
350g carne tocata de vita,
cateva  linguri de ketchup de casa,
sare si piper,
100g parmezan.


Mod de preparare:

Se spala si se curata ceapa, apoi se toaca marunt.
Ciupercile se spala sub un jet de apa rece, se curata, se taie piciorusele si se toaca marunt.







Se pune wokul Delimano la incalzit, iar cand senzorul de caldura e rosu, ii dam drumul untului in tigaie sa sfaraie pana cand se topeste, apoi i se alatura ceapa si piciorusele de ciuperci taiate.



Cand ceapa a devenit sticloasa, adaugam si carnea tocata de vita



Am adaugat spre final, si cateva linguri dintr-un ketchup facut de soacra-mea, cu ardei rosii si gogosari, am asezonat cu sare si piper, apoi am umplut palariile ciupercilor pe care le-am asezat frumos intr-o tava de yena unsa cu putin ulei.



Le-am dat la cuptor 20 minute la 160 de grade, apoi le-am scos si am ras parmezan peste fiecare umplutura in parte si le-am mai lasat cateva minute pana s-a topit parmezanul.




Am asezat cate o ciuperca umpluta pe frunze de patrunjel, cativa stropi de ketchup cu ardei iute si gata!



Ah, era sa uit: si extra parmezan pentru pofticiosi:


O zi gustoasa de toamna va doresc!!!

24 de comentarii :

  1. Imi plac mult ciupercile , dar daca au si ceva carnita sunt de nerefuzat

    RăspundețiȘtergere
  2. Maine cumpar ciuperci (sper sa gasesc din astea mari) si sa prepar ca tare mi-ai facut pofta. Arata foarte bine, sunt convinsa ca s-au evaporat....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut atat de mult, incat vrei sa le faci :* S-au evaporat cum nu, ca au fost prea putine si prea gustoase ;-)

      Ștergere
  3. Waw cat de bine arata !!!!
    Ai dreptate ca este o mancare foarte simpla dar...atat de gustoasa.Si ai tu harul asta de a ne prezenta-o tare, tare fain.
    Bravi Liana !Ma bucur cand te vad in reclama la TV....Mult succes!
    Te tzuc si duminica placuta sa ai ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, sa stii ca m-am straduit ;-) Sunt fericita ca esti prietena mea, daca te bucuri de succesul meu <3 Te tzuc cu drag, la fel iti doresc :*

      Ștergere
  4. Imi fac drum la Carrefour maine! Imi ploua in gura de pofta!!
    Te pup, Dana Bradu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi...pun lumea pe drumuri, rusine sa-mi fie! :P
      Te pup, draga mea si sper sa le placa si baietilor tai cum le-au placut alor mei :*

      Ștergere
  5. ce bine arata! si mie imi plac mult ciupercile, oricum ar fi gatite ele!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte buna reteta asta. Felicitari pentru pozele reusite. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bun si gustos, iar prezentarea iti lasa "apa in gura".

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa reteta, frumoasa prezentare. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce prezentare de Chef aici la dumneavoastra! Arata fantastic, si îmi place si farfuria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maya draga, tu stii ca io-s o amatoare, dar ma straduiesc de-mi sar ochii sa fiu cat mai buna ;-) Farfuria a costat 3 lei, din Auchan Timisoara, si are deja toata blogosfera :P Te pppuup :*

      Ștergere
  10. Imi place cum ai prezentat produsul (care trebuie sa fie tare gustos :), ) l-am mancat din priviri!
    Chiar asa, de ce nu te inscrii sa participi la MasterChef? Gatesti bine, prezentarea este impecabila, un pic de curaj si poate ajungi sa castigi concursul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pt. aprecieri si sustinere! Nu ma inscriu pt. ca ar trebui sa fac vreo doua drumuri la Bucuresti, plus sa raman vreo doua luni daca trec de preselectii...si, din pacate, nu se poate :(((

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.