Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 24 februarie 2013

Inimioare zambitoare

Made by Liana&Tudor




De Dragobete trebuie sa ne iubeasca fetele si ca sa ne si sarute, am facut Inimioare zambitoare impreuna cu mami. Credeti ca o sa-mi reziste cineva, oare?



 Pentru mai multe poze din timpul prepararii, vizitati blogul lui Tudor, Micii bucatari.



Ingrediente pentru fursecuri:

420g faina,
200g margarina,
150g zahar,
2 galbenusuri,
2 linguri de smantana,
20g cacao,
 esenta de vanilie.

Pentru glazura royal icing:

un albus,
230g zahar pudra,
1-2 linguri zeama de lamaie,
colorant praf/gel  rosu.


Reteta de fursecuri este aceeasi de la Catelusi si cateluse.

Margarina moale se freaca cu zaharul, pana la topirea acestuia. Se adauga smantana, galbenusurile, vanilia si se amesteca bine.

Apoi compozitia se imparte in doua: intr-una adaugam 220 g faina, iar in cealalta 200g faina si cele 20g de cacao.Se framanta doua bile de aluat care se dau la rece pentru o ora.Se intinde o foaie din ambele aluaturi si cu forma de fursecuri decupam inimioare.

Din aluatul alb am facut Inimioare zambitoare, iar din aluatul negru am facut Cutiutele inimioare.




Royal icing: am batut bine albusul, am pus treptat cate o lingura de zahar pudra, o lingura de zeama de lamaie sau chiar doua si am  continuat baterea pana cand  s-a intarit si ingrosat.

Apoi l-am impartit in castronase si am pus colorant  pudra rosu, intr-unul, iar celalalt l-am lasat simplu, alb.Dar colorantul rosu, tot roz ciclamen mi-a iesit, ca de obicei...

Dupa ce s-au racit inimioarele, le-am dat cu royal icing roz si le-am lasat sa se usuce.
Apoi, cu glazura alba am facut ochisorii, doua puncte si gura, o paranteza.
Joaca de copii ;-)




Pentru mai multe poze din timpul prepararii, vizitati blogul lui Tudor, Micii bucatari.

 

19 comentarii :

  1. Inimioarele ca inimioarele, dar zimbaretul e scump tare, imi vine sa-l musc de falcute...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandeam eu ca trebuie sa fie mana lui Tudor aici, de cum am vazut inimioarele pe blogroll! Foarte dragute!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va traiasca viteazul cel harnic !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumusele sunt, ce harnic baiat are mama ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt sigura ca pe Tudor il iub3esc fetele si fara inimioare, dar apoi daca face si asa ceva.
    Pupici de la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand le zice Tudor ca sunt frumoase si sexy, il iubesc de nu mai pot!!!Toate! Pt. el, toate femeile sunt frumoase si sexy, indiferent ca sunt studente, vanzatoare, educatoare, ca are 19 ani sau 54 :P Important e ca el sa le atraga atentia asupra lui si toate femeile-s topite :D Pupici multi de la noi! :*

      Ștergere
  6. Mai, mai, ce artisti desavarsiti sunteti! Sa va fie de bine si sa mai faceti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amatori, tanti Smaranda, amatori, dar primim complimentele cu drag :* <3

      Ștergere
  7. Irezistibil zambaretul, iar inimioarele tare dragalase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi seamana, ce pot sa zic? :P Multumim mult, esti o scumpa :*

      Ștergere
  8. Cum a fost? A rămas vreo fata nesărutata cu asa inimioare? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. inimioare yumii, si bune la gust ca altfel nu au cum si foarte aratoase :P

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.