Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 24 februarie 2010

Inimioare cu capsune







M-am gandit sa fac si eu niste inimioare dulci de Dragobete.
Am avut pofta de capsune, dupa ce am vazut fel de fel de prajituri cu aceste fructe inmiresmate, asa ca am cumparat o caserola si...am facut o prajitura, hi, hi,hi! Totusi, o capsuna, mi-am permis...
V-am zis ca am tot felul de pagini cu retete rupte de prin reviste si am ochit o reteta din Unica de Biscuiti cu capsune...pana la urma, datorita blatului pufos si nu crocant, cum ar fi trebuit sa fie cel de biscuiti, au iesit Inimioarele cu capsune.

Ingrediente pentru aluat:
150 g unt,
200g zahar pudra,
2 oua,
zahar vanilat,
300g faina,
un plic de praf de copt,
225g capsune,
un praf de sare,
unt si faina pentru tapetat tava.



Pentru crema:
1 plic crema pentru tarte Dr. Oetker(250 ml lapte),
1 plic gelatina,
1 plic frisca(150 ml lapte),
1 plic intaritor de frisca,
1 plic tort-jelee rosu(250 g suc si apa).

Preparare: Bateti untul moale si amestecati cu zaharul pudra si ouale pana face spuma.


Adaugati vanilia-doua plicuri de zahar vanilat am pus, faina-cernuta cu praful de copt,

apoi puneti si capsunele. Eu am blenduit capsunele,


apoi le-am pus in sita la scurs


si am pastrat sucul ca sa fac tort-jelee. Pasta de capsune am amestecat-o in aluat.

Am tapetat tava cu hartie de copt si-am intins compozitia. In revista scrie "intindeti compozitia intr-un strat gros de 2 cm"...de unde, cred ca a avut vreo 6 cm...am mai umplut si o forma de inimioara...si tava era normala, nu mica...

Coaceti la foc mediu 20 de minute, apoi taiati biscuitii cu sabloane in forme de inimioare.
Am lasat blatul la racit si m-am pus sa fac frisca:lapte rece, praful de frisca si intaritorul de frisca...mixat bine.



Apoi crema de tarta...lapte rece, praful de crema de tarta si cand a fost aproape gata, am pus jumatate din frisca in crema de tarta ca sa fie mai pufoasa.
Gelatina am preparat-o conform instructiunilor de pe ambalaj si calduta am amestecat-o in crema.


si astfel am pus crema peste blatul pufos, caruia, cu ajutorul cutitului de tort, i-am "ras" umflaturile...



deci crema am pus-o peste blatul ras, drept si nivelat...apoi am dat la racit.



Cu "scalpul" am facut un talmes-balmes...l-am faramitat, l-am amestecat cu putina crema, frisca si l-am pus intr-o forma de inimioara.

Tortul-jelee rosu...pe plic scrie cu 250 ml de apa sau suc...mie mi-a iesit doar 75 de ml suc de capsuni, restul am completat cu apa...



dupa ce s-a racorit putin l-am pus peste crema si am pus din nou, prajitura la frigider, pana a doua zi, cand m-am infipt cu "inimioara" in ea.


S-au facut foarte usor, nu s-au stricat si au iesit foarte frumoase.



Si gustoase!

Aici e inimioara mare din forma speciala...cu niste resturi de jeleu, na, ce sa-i faci...



Am pus pe suportul de tort(castigat la un concurs organizat de Dr. Oetker in 2009, in nov.)si cateva bucati din Alba ca zapada-ultimele...





Din inima pentru toti!

2 comentarii :

  1. Oaaaaauuu!Ce bine arata!Felicitari ,Liana!

    [URL=http://smajliki.ru/smilie-473366055.html][IMG]http://s4.rimg.info/3dac96de6803d637fcc72bc4d0603195.gif[/IMG][/URL]

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult de tot, Janet!!!
    Chiar te-am impresionat? Atunci sunt fericita!
    Pupici multi ;-0

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.