Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 14 mai 2013

Electrolux ma trimite la GastroArt Budapesta





Ioi, istenem, cand am auzit ca pot ajunge la Budapesta postand o reteta,m-am grabit sa-mi revad retetele cu torturi...:D



Electrolux ne  provoaca din nou sa fim buni, cei mai buni in bucatari. Iar, noi, bloggerii culinari, ne straduim. Miza este mare: participarea a sase bloggeri la  Gastro ART in Budapesta, Ungaria.

Ideea este de a impresiona un juriu alcatuit din reprezentatii Electrolux si cativa Chefi cu reteta ta, in aceasta  competitia culinara: Impress a Chef!

 Cum sa nu particip??  Dar am nevoie de prietenia, sustinerea  si ajutorul vostru.
Orice comentariu la aceasta postare sau pe pagina personala de  facebook a mea si a blogului, orice like sau share sunt un pas inainte in drumul spre Budapesta.

N-am apucat sa fac un tort nou, azi chiar a fost ziua sotului meu si oricat m-am straduit, nu am reusit sa fac ceva special, mai ales ca-l vom sarbatori in weekendul ce vine.
M-am oprit asupra Tortului zebra cu trandafiri roz ciclamen, un tort ce nu am ajuns sa-l fac prea cunoscut.
L-am facut pentru o prietena de-a mea si l-am postat tarziu pe blog.

Pe urma m-am razgandit....cand o cofetareasa mi-a spus ca nu sunt acceptate textilele pe torturi...tot ce e pe el, trebuie sa fie comestibil....na, eu sunt o amatoare, asa ca am acceptat smerita parerea unui profesionist. Atunci m-am gandit ca i-as putea impresiona pe Chefi cu Tortul de cafea cu doua cesti de ciocolata.


Tin minte ca am refacut cestile de vreo trei ore si lingurita de vreo doua, doar farfurioarele din ciocolata mi-au iesit din prima....


A fost greu pentru prima data...
Sper sa va placa si sa ma sustineti asa cum ati facut de cate ori am avut nevoie de prietenia, sustinerea si ajutorul vostru!
Va multumesc din inima si va imbratisez!

29 de comentarii :

  1. Ioiiiiii ,arata demential.Il voi incerca de ziua mea.
    Cu drag Otilia

    RăspundețiȘtergere
  2. la ce bunatati faci tu,meriti sa mergi acolo,bafta multa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Liana draga, poate pana la urma reusim sa plecam impreuna !

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti tin pumnii. Esti o bucatareasa foarte buna. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte special e tortul,se vede cata munca ai depus <3 mie una imi place foarte mult <3 as vrea si eu o felie:P iti doresc succes :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Liana , esti o adevarata DIVA in ale gatitului. te pup si iti doresc multa BAFTA! TEODORA DANESE

    RăspundețiȘtergere
  7. Bafta multa, iubita ! Meriti din plin sa mergi la Budapesta. Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ingenios si extraordinar de frumos e tortul tau. Felicitari si bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Baftă, Liana! E ca și rezolvată treaba!

    RăspundețiȘtergere
  10. Senzational tortul! Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata senzational! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  12. Yamiii , arata super si cred ca e mai mult decat delicios :) felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata excelent! Iti doresc mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  14. Succes!Chiar esti o bucatareasa talentata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ti-a iesit foarte fain tortul! Si cata rabdare ai avut!

    RăspundețiȘtergere
  16. Vai de mine, ce ai mai muncit aici! Farfuriute, cesti si lingurita de ciocolata, plus tortul, multa rabdare ai avut! Succes la concurs, Liana!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mult succes, Liana! Ce pofta de ciocolata mi-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  18. Liana,ce frumusete de tort!!! eu nu as fi capabilã sã pregãtesc minunãtiile de cescute....mie tare poftã mãcar sã gust :) succes <3

    RăspundețiȘtergere
  19. Din mainile tale nu putea sa iasa altceva decat o opera de arta!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ar face bine sa te trimita la Budapesta pentru ca meriti din plin sa mergi acolo! Esti o adevarata artista in buvatarie si ma bucur ca te-am descoperit! Am tare multe lucruri de invatat de la tine! Cat despre tortul postat, arata fff bine!Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  21. No dapai daca o fi sa te trimit io...atunci te trimit, fata draga....!!!
    Ajunje atata ???
    No drum bun sa ai ca io chiar asara aterizai de la ...Timisoara.Am mers iute, iute si nu am apucat sa-ti cer macar nr de tf !!!
    Si am fo la Casa bunicii si la UVTm....
    No.... te tzuc si BAFTA !!!

    RăspundețiȘtergere
  22. vreau si eu...arta...nu gluma

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.