Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 26 noiembrie 2012

A treia si ultima zi de Gastrofest Timisoara

Made by Liana


Ce repede au trecut ultimele trei zile...Agitatie mare, recorduri, super invitati, super bucatari, super platouri...A fost prima editie Gastrofest Timisoara...

 In cea de-a treia si ultima zi de festival s-a gatit..iar s-a gatit...Cel mai frumos bucatar din Timisoara era urmarit indeaproape


 femeile isi rodeau unghiile pana la sange ca sa nu si le infinga in el...


altele s-au hotarat sa faca coada in fata lui...pofticioasele :D






Uica Mihai iar a incins cazanele pe-afara





n-am apucat sa gust nimic :(


La festival au fost prezenti si doi sculptori in legume/fructe





"Vaza cu flori"



Pacat ca nu a fost puternic mediatizata, pacat ca nu s-au trimis invitatii, nimeni nu a stiut nimic, toti au aflat prea tarziu, cand deja aveau facut alt program. Pacat ca premiile nu au fost decat pe hartie, dar toti ne-am ales cu cate o diploma...Eu cu diploma pentru locul III la concursul Gospodina de aur unde am participat cu doua borcane de muraturi, Castraveti cu ardei iuti si Salata asortata de varza in otet si cu o Dulceata de piersici cu pere si alune crocante.

Aici toate borcanele participante:


Juriul a fost cel mai important, format din Chez Cezar Munteanu, Georgeo Andrei-cel mai frumos bucatar din Timisoara, n-ati uitat, daa? :P, Uica Mihai si prima doamna a gastronomiei banatene, Marioara Miki Virtop.

Degustarea:







si premierea! Eu cu juriul ;-)


si noi, premiantii, cu juriul



Pe mine "ma iubeste" toti bucatarii :D cu Daniel Cheregi si  Ernest Hajdo






si Uica tare m-o tzucat ca mi-s a treia Gospodina de aur :D


io vroiam sa o pup pe Natalia Dina, o super bucatareasa, da' Uica s-o bagat intre noi



Un super bucatar: Remus Tomici



Eiii, da' intre mine si cel mai frumos bucatar din Timisoara nu s-a bagat nimeni! ;-) Va fi Masterchef, nu-l  ratati!!!




 Diriginta mea din scoala generala, doamna Elena Cristescu, a fost alaturi de mine.Multumesc din inima!




Si, nu intamplator, si un fost coleg de generala, Sabin Prodan, si expozant cu Artpapel-adica firma de unde am eu hartiutele de briose, trufe, tavile argintii, aurii, dantelate etc., a fost si el prezent




Si, la finalul zilei, s-a lasat cu muuuulte pupaturi, cupe si diplome! First lady a bucatariei banatene, Marioara Miki Virtop



The King-The Lion King-Chef Cezar!




The Beautiful-Georgeo Andrei




Si cel mai tanar, harnic, talentat tanar bucatar-Bogdan Lobonea



Toti bucatarii chefi au fost premiati!



Daca nu am avut bautura sa ne-mbatam, mai bine ne-am pupat! :D

Urmatoarea editie sper sa fie mult mai bine oganizata, cu invitatii trimise din timp, publicitate agresiva si premii atat pentru bucatari, cat si pentru participanti.

La buna vedere! Vivat Gastrofest Timisoara!

14 comentarii :

  1. Tare asta cu 'cel mai frumos bucatar din Banat'!
    Si sunt mandra de tine: a 3a bucatareasa din Banat! A 3a, dar cea mai frumoasa!
    La anul o sa fii intaia bucatareasa din Banat!
    Tu de ce nu mergi la Masterchef?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, daca e, e! Nu ai ce sa-i faci :P
      Multumesc frumos, draga mea, sper ca la anul sa fim mai multi concurenti, ca acum am fost cate degete la o mana.
      La Masterchef nu merg ca n-am bani de doua drumuri la Bucuresti, iar daca trec de preselectii, ar trebui sa stau o luna in Capitala. Si n-am cui sa i-l las pe Tudor, din pacate...asta e problema cea mai mare.

      Ștergere
  2. Bravo, bravo, bravo !!!
    Ce mult ma bucur ca se organizeaza totusi, asemenea....gale gastronomice, in alte orase,ca la noi....nici gand !!!
    Te felicit draga Liana si stiu ca ai sufletul plin de tot ce ai vazut si facut....
    Astept cu nerabdare sa ne povestesti si ce bunatati ai preparat.
    Te imbratisez si sa ai o noua saptamana asa cum ti-o doresti tu !
    Inca o data FELICITARI !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos eveniment, pacat intr-adevar de organizare... :( Speram doar ca la anul sa fie mai bine :) Felicitari ptr diploma primita!
    O saptamana frumoasa, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Au adus arcanu ca sa te dezlipeasca de cel mai cel? :)) :P Felicitari si la cat mai multe astfel de evenimente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha! Nu a trebuit, zau,ca are o nevasta super model, frumoasa de pica, si e om deschis la minte, stie ca are cirduri de admiratoare, dar e insurat! Foarte insurat!Si eu sunt foarte maritata! Si are o mandrete de baietel, blond cu ochi albastri, ca soarele meu ;-)

      Ștergere
  5. Felicitari, Liana! Frumos eveniment! M-am bucurat sa le vad si pe Nicol si pe Daiana alaturi de tine. Tudor al tau este tare dragut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari doamna! Frumos evenimentul la care ati participat! Sa luati cat mai multe premii si in viitor, sunteti o gospodina desavarsita! aveti blogul plin de retete delicioase, cate am apucat si eu sa citesc :)).....

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Liana pentru participare si premiu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mvaaai ce dor imi e de domnul Uica si Chef Cezar. Felicitatiuni Doamna.

    RăspundețiȘtergere
  9. mamã!!!ce pupãciosi, vreau si eu:(( sper sa mai fie la anu sa vin si eu,

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunteti atat de frumosi!!!!
    Felicitari pentru premiu!!!!
    Si pentru ca ai avut atata lume buna/dulce in jurul tau normal ca s-a lasat cu multe pupapuri.:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.