Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 4 septembrie 2012

Modelul meu in viata

 Made by Liana



Cred ca fiecare dintre noi avem modele in viata sau prieteni care ne inspira, care ne ambitioneaza, ne ajuta, constient sau nu, sa facem lucrurile mai bune sau perfecte.


Modelul meu in viata este diriginta mea, Elena Cristescu. Diriginta mea din scoala generala cu care si azi tin legatura, ne intalnim, povestim, mergem la un film sau la o cafea.
 Mi-a fost mai mult decat profesoara de limba romana si franceza, mi-a fost prietena bucurandu-se de fiecare succes al meu sau fiindu-mi alaturi la greu.
Am fost atat de atrasa si de fascinata de ea cand eram copil, incat vroiam sa fiu ca ea.
Imi placea mult cum se imbraca, cum se machia, imi placeau bijuteriile ei pe care le asorta de fiecare data la tinuta. Era mereu ca scoasa din cutie, foarte eleganta si sofisticata. Deh, noi fetele, ne uitam mereu la aceste detalii ;-)
Imi placea foarte mult si ca profesor, inclinatia pentru studiu aprofundat domnia sa  mi l-a inoculat, tehnica ei de predare, scrisul frumos, apasat si ferm, datorita ei am iubit limba franceza si pot sa ma laud ca am fost la Olimpiada de franceza doi ani la rand in liceu.La orele dumneaei eram mereu cu mana pe sus, vroiam sa raspund, vroiam sa-i demonstrez ca am invatat tot cea ce ne-a predat. Ma facea sa vreau sa fiu cea mai buna!!!
Trebuie sa amintesc neaparat ca de la domnia sa am doua retete nemaipomenit de dulci si de bune: Baton de ciocolata alb-negru si Martipan. Sunt singurele dulciuri pe care le fac mereu, pentru ca oricand le-as face, pentru noi e sarbatoare ;-)

Ah, si sa nu uit ca-l iubeste si pe soarele meu! Plus ca si Tudor o iubeste! <3



Si noi, la randul nostru, suntem, fie ca ne dam sau nu seama, sursa de inspiratie pentru prietenii nostri.
Am aflat despre lansarea Topului Romanilor Inspirationali  de catre Startevo si m-am hotarat sa particip la provocarea lansata de Blogatu.

Daca si voi aveti prieteni,  cunostinte, apropiati, rude, care va inspira, va fac mai ambitios, va determina sa munciti mai mult sau va provoaca sa fiti mai bun, atunci intrati in aplicatia Topul Romanilor Inspirationali si mentionati oamenii care va inspira.

Din pacate, diriginta mea nu are cont pe facebook, de fapt, nu mai are. Din multiple cauze. Asadar, nu am votat pe nimeni. As mai fi votat un prieten care ma inspira, dar nu e roman.

Dar, voi puteti sa va votati prietenii.
Cine sunt prietenii vostri? Vreau sa-i cunosc ;-)


4 comentarii :

  1. Imi place povestea ta!
    Modelul pe care ni-l alegm e foarte important!

    Modelul meu e chiar sora mea mai mare(cu 4 ani),a colindat si ea un timp pe aici(stargates),chiar ea m-a introdus si pe mine in aceasta frumoasa lume.
    Mi-e draga de 40 de ani si o sa-mi fie draga toata viata.:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Ma bucur mult pentru tine! Ce bine de tine ca ai o sora model, te invidiez...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si daca nu esti roman ai voie sa votezi un roman?

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.