Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 6 martie 2011

Arici din aluat de biscuiti

Made by Liana and Tudor







Asta a fost prima reteta pe care am facut-o din revista Numai pentru tine din decembrie 1997!




De-atunci am mai repetat-o de vreo doua ori, iar acum am preparat-o impreuna cu soarele meu, Tudor. Ca sa vedeti ce ajutor de nadejde are mama in bucatarie, vizitati Micii bucatari ;-)

Timp de preparare: aproximativ 40'
O bucata contine cca 170 de calorii
Ingrediente pentru cca 15 de buc.

100g migdale macinate,
100g biscuiti de cacao pisati,
70g zahar pudra,
80g margarina Unirea,
3 linguri de cacao.



Pentru ornat:

20g margarina Unirea,
50g ciocolata amaruie,
20g migdale taiate bastonase,
2-3 linguri "furnici" de ciocolata.



Mod de preparare:

Se amesteca bine migdalele macinate, biscuitii, zaharul, cacao si margarina,



pana se obtine un aluat uniform. Eu cred ca am mai adaugat si o lingura de lapte cald.



Eu am folosit fulgi de migdale si la framantat toti s-au macinat, asa ca nu m-am obosit sa-i macin dinainte.

Se lasa la rece timp de 40 de minute.

Se formeaza apoi din aluatul racit niste bombite tuguiate la un capat, care vor fi botul ariciului.

Se topeste pe baie de aburi margarina cu ciocolata, se amesteca bine si se ung aricii cu aceasta compozitie.




Pe jumatate din arici se presara repede "furnicile" de ciocolata, pana nu se usuca glazura.



In ceilalti arici ramasi se infing bastonasele de migdale si se dau la rece toti aricii maxim 30'.



Aricii s-au strans toti in jurul unui mar caruia i-au pus gand rau...hi,hi

28 de comentarii :

  1. Foarte frumosi aricii,,,,iar cum seamana cu salamul de biscuiti,m-as lua la intrecere cu Tudor,,,imi place tare mult,,,,cat despre ajutorul tau de nadejde este un simpatic foc,,,,pupp cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozava activitate pentru copilasi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumosi teposeii tai, iar soarele e superb... Pupici micutului bucatar !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ademenitori aricii vostri, dar cel mai apetisant dintre toti e Tudor!
    felicitari pentru harnicie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu ajutor cine-i ca tine. E un dulce baiatul tau, dar si arici. Pup1

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce draguti sunt aricii.Iar de Tudor ce sa zic, iti vine sa-l mananci, asa e de dulce.
    Seara faina sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  7. O treaba cu adevarat serioasa !Tare teposi si buni arata aricii vostri!Sigur n-a mai ramas nici unul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos au iesit aricii si dupa cum vad,ai avut ajutor de nadejde.Va pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce simpatici sunt aricii, iar Tudor e un dulce !

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mirela- ce ne-ai nimerit! Stai pe aproape ca urmeaza salamul de biscuiti...cu surprize!! te pupam

    @Nati-daa, e super incantat!

    @Daniela- pentru soarele meu superb, ii multumesc zilnic lui Dumnezeu... pt.arici, tb sa-i pup iar manutzele lui Tudor :*

    @Arcadia-bre, io bag sama ca tu vrei sa-mi papi soarele...vezi ca e cam lunga coada...ia, mai bine, mata, doi arici si pt. Mihnea unu'...:*

    @Sara-nimeni nu-i ca mine, ai dreptate. Eh, ma mai chinui eu cu pozele, pozitii, lumina, alea- alea...in rest, treaba merge ca unsa!

    @Micul-stai la coada, daca vrei sa-l papi pe Tudor! Pana atunci te servim cu un arici ;-)

    @Angi-foarte serioasa! Avand in vedere ca Tudor a cerut in mod expres "shotzu vede", refuzandu-l pe cel rosu, m-am conformat!Nu, nu n-a mai ramas...desi in revista scria ca ies vreo 30 de bucati, noi am numar 13 din cantitatea data...

    @Beatrice- multumim frumos! N-am prea muncit la ei, s-au facut singuri, ca sa zic asa...te pupam

    @Violeta- si mie mi-au placut de prima data, de cand i-am vazut acum 14 ani...noroc ca am pastrat revista si ne-am pus pe treaba ;-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Liana,

    Chiar ca e Sorele tau,asa blond si zambaret.:)
    Ce minune mai mare poti sa-ti doresti ?
    Cu asa ajutor,nimic nu mi-ar sta in drum.
    Sa-l pupi pe nasuc din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  12. dragalasa prezentare,bucuria copiilor si nu numai

    RăspundețiȘtergere
  13. @Lia-asta e singura minune pe care mi-am dorit-o si intr-un tarziu, Bunul Dumnezeu mi-a indeplinit-o! Il pup tot ;-)

    @Ina- asa e, multumim!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce draguti, ce draguti arici.Cu un asa ajutor de nadejdie nici ca se putea sa nu faceti o asa bunaciune.

    RăspundețiȘtergere
  15. Simpatic tizul baiatului meu ! ca sa vezi ca tot avem ceva in comun !

    RăspundețiȘtergere
  16. @Medi-multumim frumos! Un pupic de la "buticalu" Tudor :*

    RăspundețiȘtergere
  17. @Pansy- stiu,stiu, am retinut de prima data!pupam tizu'

    RăspundețiȘtergere
  18. LA MULTI ANI
    de 8 martie
    petrecere frumoasa cu cei care te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  19. draguti aricii, iar bucatarasul tare talentat!

    Un 8 martie fericit si plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumos, frumos de tot! Si delicios!
    8 Martie frumos si multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  21. Va doresc o primavara cat mai frumoasa.La multi ani draga J&L

    RăspundețiȘtergere
  22. Daca tot m-ai servit cu arici dulci,iti pot spune"la multi ani!"

    RăspundețiȘtergere
  23. @Mononoke-frumos e si comentariul tau!te pupam :*

    @Craita- multumim frumos, la fel iti dorim!

    @Sorina-La multi ani!

    @Angi-ma bucur ca ti-au placut, La multi ani si tie! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Vai ce frumosi sunt ...bravos bucatarilor!
    Cu intarziere ..din cauza lipsei de timp...la multi ani de 8 Martie ,sa fii iubita si apreciata pentru tot ce faci!
    o rugaminte ..transmite si lui Janet :-)
    mersi...va pup !

    RăspundețiȘtergere
  25. @Nicoleta- multumim frumos de aprecieri! Ii transmit cu siguranta, te pupam cu drag :* :*

    RăspundețiȘtergere
  26. une superbe gourmandise, j'adore
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  27. cu asa un bucataras frumos cred si eu ca preparatele iti ies bune,iar teposii sant minunatai!La Multi Ani de 8 Martie,cu intarziere,din lipsa de timp,dar cum se spune...mai bine mai tarziu decat niciodata!pupicei dulci!

    RăspundețiȘtergere
  28. foarte simpatici ariceii..si Tudor e o dulceata de baiat, e foarte fericit...va astept sa ridicati un premiu frumos de pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.