Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 3 noiembrie 2011

Frigarui aperitiv din clatite

made by Liana




Stiti ca sunt fan clatite, nu-i asa?
Ei bine, iar am facut!Si-o sa mai fac ca mi-am salvat inca doua retete,dulci, de data asta, de la dragele de Lia si Maya. Stati pe-aproape ;-))

Am vazut aceste frigarui pe siteul unica.ro , sub tilul de Rulouri italiene si de-atunci nu mi-au iesit din cap.

Trebuia neaparat sa le fac. Si le-am facut!Desigur, am schimbat umplutura :P

Vreau sa va spun ca pe langa faptul ca arata spectaculos si sunt un aperitiv festiv, musafirii au fost incantati si mi-au cerut retetele de la creme pe data.
Femeilor le-a placut crema de branza cu telina si mie, in mod special, barbatilor-pe cea cu peste, deci carne, evident ;-)))

Ingrediente pt. clatite(10buc.):

2 oua,
o ceasca de faina,
1 pahar cu lapte,
2 lingurite de ulei/unt,
o lingurita de sare,
un praf de piper,
marar/frunze de telina-pt. decor.

Va mai trebuie si bete pt. frigarui ;-)

Eu pun toate ingredintele la blender ca sa nu ramana nicio cocoloasa, apoi las la odihna cel mult o ora, apoi le coc.
Dupa ce-am facut clatitele, le-am lasat la racit si am purces la prepararea cremelor.

Prima data am facut Crema de branza cu telina-aveti toate detaliile aici.

Apoi, am preparat Pasta de peste.

Si, a treia a fost Crema de branza cu boia si ardei rosu.

Se face simplu de tot, cu branza telema de vaca, cascaval, smantana, 2 lingurite de boia si un ardei gras rosu. Cantitatile le-am pus ochiometric in functie de branza pe care-am avut-o si dupa gustul meu.

Gata cremele, am trecut la umplerea clatitelor.

Cu crema de branza si boia...


Aici am umplut cu Crema de branza si telina.


Le-am rulat , le-am pus la frigider si le-am lasat cam o ora, apoi le-am taiat felii


Apoi, fiecare felie am tras-o in teapa, usor si frumos, dar tot am reusit sa ramana ceva din crema si pe degetele mele :(...sunt foarte fragede, clar, altfel nu se poate.

Am alternat cu cate o felie din fiecare crema,




dar am facut frigarui si cu felii din aceeasi crema.



Am ornat cu frunze de telina si am presarat niste marar- eu am intr-o cutiuta la congelator.

Toate bune si frumoase, au disparut ca prin farmec! ;-))

Cu aceleasi creme minunate am mai ornat si niste minibriose ;-)

19 comentarii :

  1. Si mie imi plac clatitele, desi recunosc ca nici eu nu m-as apropia prea tare de cea cu peste, poate doar asa de gust, dar branza cu telina suna asa de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte faina reteta, si noi folosim clatitele in preparate dulci, sarate la cuptor sau nu. Sotul meu face o supa austriaca cu clatite si clatite umplute cu sunca si branza, date prin ou si pesmet si prajite in ulei.
    am sa salvez reteta ta pentru el ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Billy- you are right!!

    Kadia- nu ai cum sa ratezi crema de branza cu telina, crede-ma, e delicioasa! :*

    @Andrea Elena- supa aia austriaca suna tare bine, vreau si eu reteta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu vreau cate o felie din fiecare ca sa-mi potolesc pofta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce idei bune ai! Si delicioase, nu doar aratoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, Liana, ce idee grozava...si ca gust si ca prezentare, ca doar ambalajul vinde marfa. Super arata, trebe sa le tin minte pentru cand oi fi in pana de idei.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dia- o frigaruie cu de toate pt. tineee! pupici

    @Maya-ideea am preluat-o, nu-mi apartine, umplutura am schimbat-o, dar nici aia nu am inventat-o io. :*

    @Smaranda- confirm!!!Eu retetele care-mi plac mi le notez, ca-s prea multe ca sa le tin minte pe toate :P puup

    RăspundețiȘtergere
  8. Bune si frumoase.
    Chiar daca cu intarziere te rog sa primesti din partea mea pentru tatal tau cele mai frumoase si bune urari.........la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. uite ca la asa un aperitiv nu m-am gandit !tare aratoase sunt !

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alexandrina- asa-i? :-)

    @MARIANA- si fara mila!!!..hihi.. ;-)))

    @Medi- daa si mie-mi plac mult!! Urarile de bine se primesc intotdeauna, multumesc frumos :*

    @Pansy- nici eu! dar cand le-am vazut, am zis ca neaparat trebuie sa le fac. Si le-am facut ;-)

    RăspundețiȘtergere
  11. O idee minunata de aperitiv!

    Weekend placut, Liana!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna! In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru comentariul tau, mersi mult, esti foarte draguta. Imi place blogul tau, chiar cautam asa ceva. De la o vreme a inceput sa ma intereseze mult bucataria si mereu incerc retete noi. Insa cel mai mult imi place sa fac dulciuri, torturi si chestii de genul, e o placere.
    Fara nici un dubui, o sa incerc aceasta reteta si altele :)
    pupici
    diannetho.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. la frigarui din clatite nu m-as fi gandit niciodata , geniala idee!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt la fel de bune pe cat sunt de aspectuoase.Liana m-a servit de ziua ei cu aceste clatite,foarte bune.Am facut si eu de ziua sotului meu pe 4 noiembrie.Le-au placut tare mult musafirilor.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dianne- te astept cu drag oricand si as vrea sa ma anunti daca ai incercat vreo reteta de-a mea sau de-a lui Janet, sa venim la tine la masa ;-))

    @Catkichen-nici eu nu m-am gandit, dar uite ca altii ne-au luat-o inainte ;-))

    @Veronica- ce ma bucur ca le-ai facut!! da' imi pare rau ca n-am ajuns si eu la tine...

    RăspundețiȘtergere
  16. @Oana D.- sa stii ca e minunata si ii vrajeste pe toti!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.