Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 20 martie 2013

Loredana in turneul Dragoste, la Timisoara

O iubesc pe Loredana!
Am urmarit-o cu drag inca de cand s-a lansat pe scena Festivalului de la Mamaia in 1986 unde a castigat Marele Premiu. Ea avea 16 ani, eu 13.
Melodia cantata atunci, "Ma intreb ce sa fac", a devenit slagar, iar acest slagar s-a facut auzit si pe scena Filarmonicii Banatul pe 17 martie a.c. la Timisoara.

Cand eram redactor pe Cultura la Ziua de Vest in 2005 am fost in clubul The Note unde a sustinut un concert cu Agurida. Atunci am vorbit pentr prima data si a fost foarte deschisa...m-a intrebat daca am copii, eu i-am spus ca inca nu, dar ca mi-i doresc enorm. Ea era trista ca nu a mai facut inca un copil dupa Elena si regreta ca nu are prea mult timp.
Am si autograful ei de-atunci, am si poze, dar nu digitale. Atunci i-am daruit primul meu volum de versuri, Verb carnal, editura Helicon, 1996.
Acum nu am mai ajuns sa-i povestesc prea multe sau sa o intreb ceva, deoarece era trecut de miezul noptii si mai erau cativa baieti dupa mine care asteptau autograful ei.

Sa trecem la spectacol!

A inceput in forta cu hitul Apa featuring Cabron. Multi au inteles gresit mesajul acestui cantec, din pacate Loredana nu  "vrea doar apa", mesajul e “apa kevala” inseamna “numai cu tine” in limba sanscrita.





Apoi, ne-am amintit de copilarie: Macarale rad in soare


Am trecut de copilarie la un at hit: Ridica-ma la cer








Cu fostul concurent de la Vocea Romaniei, editia a doua, Cristi Nistor: Coborata din Rai



A urmat melodia mea preferata: Extravagantza


Si am ajuns la LELE!!!


Invitatul surpriza de la Timisoara a fost Tiberiu Ceia: Frumoasa-i vecina noastra


Loredana i-a pupat mana la finalul melodiei, in semn de adanca admiratie si apreciere, iar acest lucru l-a emotionat maxim pe Tiberiu Ceia.



Zig-zaga!!!!


Invitatul special de la Cluj, prezent si la Oradea, dar si la Timisoara, Sandu Ciorba.



Ca o printesa: Loredana


In duet cu Cristi Nistor: Tu si eu


O fata singura-n noapte



Buna seara, iubito

Un mare minus pentru Cabron care a citit versurile de pe smartphone...Tudoru' meu nu-l place deloc, in momentul cand il aude la Apa, de exemplu, isi da castile jos de pe urechi :P



Si in aceasta poza, postata pe pagina de fb a Loredanei de catre Remus Achim, m-am descoperit si eu, alaturi de diriginta mea. Sus la balcon, radul 31, locurile 6 si 7 ;-)


 Au fost mult mai multe cantece, de pe fiecare album, nu o sa vi le enumar pe toate, doar concertul a durat doua ore, va las pe voi sa le descoperiti mergand la concertele ei...cele care au mai ramas in aprilie...



Si dupa doua ore de cantat, de dansat, de aplaudat, de ovationat...am astepat-o cuminte in foaier pentru un autograf pe cel mai recent album Dragoste, nume dat si  turneului.



Si a veniiiiiiiit si am ramas printre ultimii pentru ca am avut si eu mici cadouri pentru ea:  un breloc inimioara, gasit la un targ de antichitati si o minibrioche bouclettes facuta de mine, bineinteles...cdul era pentru autograf ;-)



I-am pus cutiuta cu inimioara pe masa si i-am zis: Te iubesc, Loredana. Si ea s-a ridicat si m-a pupat pe ambii obraji, rujul ca amprenta e  dovada ;-)



Si s-a bucurat ca i-am dus briosa, nu stiu daca a mancat-o, dar  a zis ca doar pe ea o va manca in seara aceea. Eu imi amintesc mereu de Florin Piersic care vesnic primea flori pe scena si el ne ruga cu ochii-n lacrimi sa-i dam de mancare, ca nu are ce face cu florile. Si lumea i-a dat de mancare, iar el a mancat sandwichiurile primite, direct atunci, pe scena :-)))))

Chiar si caciula ce o poarta Loredana in poza de mai sus, i-a fost daruit-o de o alta fana. Toti o iubim pe Loredana <3

Tare mult s-a bucurat de toate micile atentii iar aceasta poza a devenit poza mea de profil in semn de admiratie si dragoste pentru tot ceea ce face si pentru toate cantecele minunate pe care ni le-a daruit.


Trebuie sa-i multumesc frumos pentru aceasta ocazie nemaipomenita de a ma intalni cu Loredana si de a participa la concertul ei, dirigintei mele din scoala generala: Elena Cristescu. Domnia sa mi-a facut un minunat cadou de 8 Martie, un bilet la concert Loredanei, la care am fost impreuna. Te iubesc, Ina! Ce m-as face fara tine??


6 comentarii :

  1. M-ai emotionat un pic! Frumos si curajos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos ai descris experienta acestui concert si simt ca o mica particica din sufletul tau ne-a fost dezvaluit prin aceasta postare! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai vorbit foarte frumos despre un artist în adevăratul sens al cuvântului. Cred că și ca om e la fel, nu știu. Tu ai avut ocazia să stai de vorbă cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos!!!nici nu sti cat imi doresc sa vad un concert live cu ea....mã multumesc sa pun volumul la maxim cand o aud la Tv; abia astept sa-mi cumpãr Cd-ul!!!mã bucur pt. tine <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieri nu m-a lasat netu'sa-ti spun cat mi-as fi dorit sa stau si eu undeva,oriunde ,in acea sala!
    Imi place si mi-aplacut dintotdeauna Loredana.
    Ma bucur ca ai avut parte de asemenea surpriza!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut-o si eu de 2 ori pe scena si trebuie sa recunosc ca este magnifica !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.