Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 6 august 2014

Ciuperci umplute cu "tagliatelle" de legume






 Nu doar pentru ca suntem in postul Sfintei Marii am preparat aceste Ciuperci umplute cu "tagliatelle" din legume, ci si pentru ca unii vor sa manance sanatos. Sau tin dieta, dar nu recunosc :P

O alta reteta de post, tot cu ciuperci este si acesta:  Ciuperci umplute cu salata de fasole uscata.

Ingrediente:
6 ciuperci champignon mari,
1 ceapa, 
2 morcovi,
2 dovlecei,
1 ardei gras rosu,
1 ardei gras galben,
2 linguri susan,
2 linguri sos de soia,
condimente 5 senses, Extravagant, Kotanyi,
sare si piper din rasnitele Kotanyi.

Mod de preparare:

Ciupercile se spala, se curata si li se taie piciorusul. Se pun pe gratarul incins, uns cu putin ulei si frecat cu un catel de usturoi. Va avea o aroma minunata!!



Piciorusele ciupercilor se taie bastonase.
In wokul cu ulei incalzit se pune ceapa taiata marunt si cand devine sticloasa se pun bastonasele din ciuperci.


Toate legumele se spala, se curata si cu curatatorul de legume se razuiesc fasii-morcovii si dovleceii- si  bastonase, ardeii. Se pun peste bastonasele de ciuperci calite. Mai adaugati apa daca e necesar.


Cand s-au inmuiat putin legumele, am turnat sosul de soia, apoi le-am asezonat cu sare si piper proaspat rasnit din rasnitele Kotanyi, si am adaugat o lingurita de condimente 5 senses de la Kotanyi care contine: sare de mare, fructul pasiunii, piper, curcuma, schinduf, lemongrass, tarhon.

Nu lasati prea mult legumele sa se inmoaie, lasati-le sa fie putin crocante.



Susanul l-am tras intr-o tigaie fara grasimi, cat sa prinda un pic de culoare si sa-si elibereze aroma, apoi l-am lasat sa se raceasca.

La final, am pus susanul peste legume.


Apoi am umplut palariile ciupercilor cu legumele cu susan.







Am asezat trei ciuperci reci umplute pe pat de  frunze de rucola. Stropiti frunzele cu putin ulei de masline extravirgin.
Daca le vreti calde, de ciuperci zic, nu le puneti peste verdeata, pentru ca se va arde/molesi/scofalci.






Pofta buna si post usor!

2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.