Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 26 august 2013

Standul Pe masa din bucatarie la ElectroluxTasteFestival















De cand am acest blog culinar, de trei ani de zile, ma visez pe la festivaluri gastronomice, fata in fata cu bucatari celebri, fiind martora la nasterea unui preparat arhitectural neinchipuit de frumos si gustos, cum numai bucatarii cu stele Michelin poate sa o faca, pozand alaturi de ei, cerandu-le autografe.
De asemenea, din anii '90 visez sa ajung si eu la Roma, la Fontana di Trevi, de cand La Dolce vita, cu Marcello Mastroianni si Anita Ekberg, mi-au intrat in suflet.

Electrolux mi-a indeplinit pana acum doua vise. Primul, de a participa la minunatul proiect Electrolux duce passon4cooking la nivel national: Dobrogea , de la Bucuresti si al doilea vis, Electrolux ma trimite la GastroArt Budapesta, din capitala ungara. Acum, generosul Electrolux imi da sansa sa-mi mai implinesc inca un vis, lansand pentru bloggerii culinari competitia:
“Standul meu culinar pentru Electrolux Taste Festival”.




Tot ceea ce trebuie sa fac e sa-mi imaginez un stand culinar pentru Taste Festival si pot castiga o excursie la Festivalul Taste of Roma, desfasurat in perioada 26-29 septembrie a.c. , sau unul dintre cele trei echipamente Table Grill pentru prepararea unui gratar gustos chiar si in bucatarie.


Taste Festival este un eveniment european de top unde se reunesc bucatari renumiti, cu stele Michelin -visul meu!!-sau fara, adica amatori, ca mine. Este un festival unde se dezvaluie secrete culinare, ingrediente de taina si combinatii miraculoase. Este locul ideal pentru o experienta culinara de neuitat, si nu numai.



Electrolux şi maestrii bucatari, partenerii Electrolux vor dezvalui secrete culinare la Festivalurile Taste din toată Europa. De la Stockholm, Oslo, Dublin şi Londra la Helsinki , Milano Roma şi Moscova. Festivalurile Taste sărbătoresc cele mai frumoase experiente culinare pe care le are de oferit Europa dand vizitatorilor sansa de a degusta cele mai fine mancaruri de la restaurante de top, de a se intalni cu mari maestri bucatari si de a cunoaste furnizori de calitate.

Electrolux este furnizor de elita pentru aproape jumatate din restaurantele europene cu stele Michelin şi pentru o treime dintre cele mondiale. 100 de ani de maiestrie profesionala cu spectacolele culinare din Pavilionul Taste Electrolux, sesiuni de gatit interactiv la Secretele Maestrului Buc\atar Electrolux şi Masa Maestrului Bucatar a Electrolux, o experienta speciala si intima de servire a mesei.
Cum sa nu-mi imaginez?? Inca de cand imi imaginez!!!

Plus ca nu voi avea doar rolul de vizitator, ci si pe cel de expozant, iar rolurile complexe sunt specialitatea mea ;-)


Asadar prima tematica din aceasta saptamana este sa descriu in cinci pasi ce trebuie sa fac atunci cand ma decid sa am propriul meu stand la Taste Festival?

1. Fiecare Festival are un Regulament de ordine interioara, deci va trebui sa-l citesc cu atentie privind conditiile de participare, analizele medicale, taxe, drepturi si obligatii. Trebuie sa ma hotarasc asupra locului pe care-l va ocupa standul meu, un loc bun, central, cu vad, daca se poate.

2. Trebuie sa iau legatura cu organizatorii ca sa-mi accepte inscrierea, sa le spun clar unde ma incadrez si sa obtin informatiile necesarii cazarii, transportului, precum si detaliile privind forma si marimea standului meu.

3. Sa-mi prezint standul ca pe o reteta cu toate ingredientele folosite, de la marime, forma si culoare, cu sfaturi si trucuri, cu mod de prepare, cu fotografii in pasi si finale, la elemente de decor si detalii fara de care standul Pe masa din bucatari n-ar exista.Iar unicitatea, originalitatea si lucrurile deosebite il scot in evidenta. Trebuie, de fapt, sa ma prezint pe mine! Si preparatele pe care le voi pregati acolo.

4. Marketing si publicitate. Standul Pe masa din bucatarie trebuie sa iasa in evidenta, sa se faca cunoscut, sa fie, de ce nu, un punct de reper in cadrul festivalului, sa fie memorabil. Pliante, flayere, bannere, panouri si tablite de avertizare de la intrare pana la stand, exact ca-ntr-o cursa printr-o padure stufoasa, cand un atlet trebuie sa ajunga la finish si gaseste placute cu: 100m pana la standul Pe masa din bucatarie....50m pana la standul Pe masa din bucatarie....Sunteti castigator!!ati ajuns la standul Pe masa din bucatarie!!!;-)
De asemenea, ma bate gandul sa incriptionez niste masute mici, pe care sa le poti tine in palma, sau scaune, linguri, manusi de bucatarie cu numele blogului si sa le ofer celor care imi vor vizita standul.
Totodata, cu cat de mult voi propaga stirea ca voi participa cu standul Pe masa din bucatarie la Taste Festival in mass media, cu atat mai bine.

5. Bugetul. Cand bugetul iti este zero, cauti un sponsor. Chiar si asa tot trebuie sa calculezi cat te costa transportul, cazarea si masa, taxa de participare, standul, ingredientele folosite la pregatirea preparatelor si elementele de promovare. Cu totalul ma prezint la sponsor.

Castigatorii acestei competitii vor fi alesi in urma unei evaluari realizate de catre un juriu de specialitate.




Doamne ajuta!



7 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.