Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 26 februarie 2013

Inimioare cu ciocolata si fistic










Invitatie la ceai!
Dimineata, la ceai sau cafea e nevoie mereu de ceva dulce, care sa te revigoreze si sa te umple de energie pentru intreaga zi.
Si cum februarie a fost declarata Luna Indragostitilor, m-am gandit ca n-ar fi prea mult sa mai prepar niste inimioare. :P
Ceaiul e englezesc, dar fursecurile nu sunt atat de englezesti pe cat cere eticheta britanica.
Sper ca pentru prima data sa fie o alaturare reusita.

Cu aceasta postare particip la Tea Party, organizat de Emily, iar tema lunii februarie este English Tea Party.



Ingrediente pentru fursecuri:

420g faina,
200g margarina,
150g zahar,
2 galbenusuri,
2 linguri de smantana,
20g cacao,
 esenta de vanilie,
50g ciocolata amaruie,
50g fistic crud.


Reteta de fursecuri este aceeasi de la Catelusi si cateluse.

Margarina moale se freaca cu zaharul, pana la topirea acestuia. Se adauga smantana, galbenusurile, vanilia si se amesteca bine.

Apoi compozitia se imparte in doua: intr-una adaugam 220 g faina, iar in cealalta 200g faina si cele 20g de cacao.Se framanta doua bile de aluat care se dau la rece pentru o ora.Se intinde o foaie din ambele aluaturi si cu forma de fursecuri decupam inimioare.

Am ales sa fac inimioarele albe pentru Tea Party.

Dupa ce am decupat inimioarele, le-am pus in tavi si le-am dat la cuptorul preincalzit pentru 10 minute, pana cand au prins putina culoare.

Dupa ce s-au racit, le-am uns pe jumatate cu ciocolata topita


si am presarat fisticul maruntit bine de tot.


Le-am lasat sa se usuce, apoi le-am asezat in cutii metalice.

Am scos cateva inimioare ca sa le servim cu un ceai englezesc.


Va servesc cu o ceasca de ceai?


Ah, vreti si inimioare?



Bine, fie!





12 comentarii :

  1. Ce inimioare frumoase. Ne vedem la tea party ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm ce frumos arata;cred ca sunt si deliciosi!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merg de minune aceste inimioare cu un ceai.Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. O ceașca de ceai și patru inimioare va rog :)
    Super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai de mine, iar inimioare, mey inimosilor? Foarte frumoase si in mod sigur gustoase!
    Inimioare nu po sa fac acush-acush, da ma duc sa ma consolez cu un ceai. Macar atat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum de mi-au scapat inimioarele astea? Erau si cu fistic! Or fi fost bune, ma gandesc...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.