Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 23 aprilie 2013

Briose cu surimi









Mie mi-e dor de mare...un dor continuu..si cum sa nu-mi fie dor  cand vad doar Ocean Fish?
De data aceasta am vazut o caserola de surimi si mi-a fost clar ca voi face niste briose cu ele.
Preparare rapida, in 15 minute am fost gata, nici nu pot sa spun ca am gatit.

Iar reteta e cu ingredientele dublate si altele adaugate, din revista Libertatea Retete, nr.1/2013.

Pentru 11-12 briose

Ingrediente:
200g surimi in ulei Ocean Fish,
250g faina,
cozi de ceapa verde,
90g unt,
120ml lapte,
4 oua,
1 plic praf de copt,
1 lingurita condimente pentru peste Kotanyi,
1 lingurita usturoi granulat Kotanyi,
sare si piper din rasnitele Kotanyi.

Mod de preparare:

Se cerne faina cu praful de copt. Se adauga ouale, laptele, untul, ceapa verde tocata marunt, condimentele pentru peste din gama Nouvelle Cousine de la Kotanyi, usturoiul granulat Kotanyi.




Se amesteca foarte bine. Se adauga sare si piper din rasnitele Kotanyi.


Se taie bucati mici batoanele de surimi de la Ocean Fish, dupa ce au fost scurse de ulei,


se adauga in aluat si se amesteca usor.


Se pune aluatul cu lingura in forme de hartie in tavile de briose si se umplu treisferturi



si se coc pentru 20-25 de minute.



Sunt briose picante si satioase, un aperitiv excelent si rapid, pe care vi-l recomand cu drag!



4 comentarii :

  1. Cred ca sutn grozav de bune. Musai sa incerc si eu surimi asta!! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragute! Buna idee!
    P.S. Poate mergi la mare de 1 mai, sa-ti mai astamperi dorul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Din aceeasi revista,eu am facut checul si a fost apreciat in familie;acum voi face si aceste briose!
    O duminica frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.