Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 22 iulie 2014

"Salata" caprese cu sos pesto










 Azi am aflat si eu ca in 2 iunie a fost Ziua Nationala a Italiei. Ce rusine ma strabatu!! Rapid, ca sa ma spal de pacate, am preparat aceasta "Insalata caprese" cu sos pesto, dar mai altfel ;-)

Mi-a placut mult ideea ca rosiile cherry sa ramana prinse pe crenguta si sa fie taiate pe jumatate umplute cu feliute de mozzarella si o frunza de busuioc. Am vazut o poza pe internet si am zis ca asa voi face si eu, deoarece mi se pare deosebit, iar eu intre traditional si deosebit, aleg ultima varianta ;-)

Ingrediente:
o crenguta de rosii cherry(10-12buc.),
o caserola de minimozarella,
doua ramurele de busuioc,
ulei de masline extravirgin,
sare.

Sos pesto:
20 frunze de busuioc,
2 linguri de parmezan,
2 linguri muguri de pin/fulgi de migdale,
2 catei de usturoi,
4 linguri de ulei de masline extravirgin,
sare.

Mod de preparare:

Spalam rosiile cherry  cu tot cu crenguta, usor, sub un jet de apa rece, astfel incat rosiile sa ramana pe crenguta. Stergem rosiile cu prosoape absorbante.

Taiem minimozzarella in felii groase.

 Frunzele de busuioc le-am rupt de pe crengute si le-am spalat, apoi le-am sters usor.

Taiem pe jumatate rosiile cherry, dar nu pana la capat si introducem o feliuta de mozzarella.




 Peste felia de mozzarella asezam o frunza de busuioc.

Sosul pesto:
Frunzele de busuioc spalate si sterse, parmezanul ras, fulgii de migdale-nu am avut seminte de pin, cateii de usturoi, uleiul de masline



 se pun in blender si se mixeaza. 



Peste rosiile cherry se torna sosul pesto si se serveste imediat!!





Buon compleanno, Italia!!

2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.