Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 23 iunie 2010

Parcele de legume

Made by Liana







O frumoasa tarta cu legume am vazut in rev. Femeia de azi si mi-am zis sa o prepar, mai ales ca lui Tudor ii place foarte mult...ok, ok, si mie.
In revista poarta numele de Parcele de legume si mi se pare firesc sa pastrez titlul, nu sa inventez un altul.

Portii:6
Calorii: 415
Timp:55 min.
Dificultate:medie
Pret: 14 ron.

Ingrediente:

2 morcovi,
300g branza telemea,
1 dovlecel,
5 oua,
150g iaurt.

Pt. aluat:

150g faina,
100g unt mai gras,
2 galbenusuri,
1 lingurita coaja de lamaie,
sare.

Pt. decor:
frunze de ceapa verde.


Mod de preparare:

1.Framanta faina cu sarea, coaja de lamaie, galbenusurile si untul taiat cubulete.



2. Acopera aluatul cu folie si lasa-l la frigider 2h sau pana a doua zi. Pana a doua zi l-am lasat si eu...



3. Curata morcovii si spala dovlecelul-de data asta am cumparul unul cu coaja verde, zuchinni-, taie legumele cubulete si opareste-le separat in apa cu un praf de sare.
Scoate-le intr-o sita si lasa-le sa se scurga bine.

4. Intinde aluatul si aseaza-l intr-o forma unsa cu unt.
Aici se vede cam in ceata, ce-i drept, si poza din revista...



Pune un rand de cuburi de morcovi, apoi branza taiata cubulete -eu am folosit cascaval de vaca si oaie-o combinatie reusita si foarte consistenta-si dovlecelul.

5. Bate ouale cu iaurtul si un praf de sare. Toarna totul peste legume si branza si lasa la cuptor cam 30 min.

Coaja de lamaie i-a dat aluatului o aroma speciala...ma bucur ca am folosit-o.

Nu stiu cate legaturi de ceapa am avut, ca mi-a adus mama de la sat...in orice caz multe de tot...le-am pus pe o tava si peste ele am asezat tarta racita.





Si o felie delicioasaaaa...

18 comentarii :

  1. O tarta de efect.Pardon, parcele de efect.

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine si chiar nu mi se pare greu de facut.banuiesc ca se pot folosi si alte legume asa ca ne putem juca putin.pana sa o fac eu ma inviti tu la o portie?
    o seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Lilly, ai dreptate! ;-)

    Sigur ca da, Sarah, daca nu ne-am mai juca deloc, ce rost ar mai avea viata? Te invit cu mare drag si la doua portii, multumesc! O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Olá Liana,

    Ficou muito apetitosa e deve estar muito saborosa também receitas com limão me agradam muito!!!

    Seja sempre feliz!!!
    1000 Beijokinhas

    RăspundețiȘtergere
  5. che bello colorato e invitante questo piatto!bravissima!baci!

    RăspundețiȘtergere
  6. Facem din ea un aperitiv de nota 10,ba bine ca e aspectuasa,dar si sanatoasa si presupun ca si gustoasa.Numa' bine Liana si am salvat reteta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciao cara!! Io adoro queste preparazioni con le verdure!!! Sei bravissima!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  8. Amalia-merge si ca aperitiv, cum nu. Eu i-am dat lui Tudor, la cina. Multumesc frumos, te pup

    Manuela-grazie mille, cara!Baci

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesante "parcelele"... fiecare cate o culoare... e de efect. Pupik.

    RăspundețiȘtergere
  10. Que deliciosa tarta debe estar deliciosa.
    Besitos
    Annie

    RăspundețiȘtergere
  11. Sara - multumesc!si eu...pupik

    Annie- gracias! un beso

    RăspundețiȘtergere
  12. Très jolie présentation. Bravo!!!!
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  13. c'est sublime mais surtout appétissant
    bravo ma chère liana
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat sunt de frumos colorate "parcelele" tale....!
    Mi-ai dat o idee buna, dar eu am sa transform oleaca reteta , pentru dieta.
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.