Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 23 august 2013

Limonada de lamaie cu menta







Ce poate fi ma racoritor pe vremea aceasta calduroasa si sufocanta, decat un pahar rece de limonada de lamaie si menta, huh?
Alunga si pofta de mancare, te energizeaza si te simti proaspat ca o adiere de primavara.
Deci, zic sa alungam canicula cu un pahar rece de limonada, care se face rapid ;-)
Mi-a placut mult si reteta de limonada a lui Edith, dar am preferat sa sar peste siropul de zahar, si sa folosesc zahar pudra. Am salvat timp ;-)


Ingrediente:
5-6 lamai,
1 lime,
200g zahar pudra,
coaja rasa de lamaie,
zahar,
1,5l apa minerala,
20 frunze de menta.

Mod de preparare:

Spalam si stergem lamaile. Le dam pe toate pe razatoarea mica. Amestecam cu zahar, cat sa acopere cojile de lamaie, si dam la rece.
 Coaja de lamaie rasa amestecata cu zahar se pune in forme pentru gheata, o lingurita pentru fiecare "inimioara". Adaugam apa plata. Dam la congelator.


 Stoarcem lamaile



In sticla cu apa minerala slab carbogazoasa am turnat sucul de lamaie, cu tot cu pulpa.

Am taiat marunt frunzele de menta, spalate si sterse, apoi le-am adaugat in sticla si am agitat.


Zaharul pudra l-am turnat in sticla cu ajutorul unei palnii si am agitat bine.
Am dat la rece.

Cand au inghetat inimioarele cu coaja de lamaie, in aproximativ o ora, am turnat limonada in pahare si am pus doua inimioare in fiecare pahar. Plus doua, trei feliute de lamaie.


Am ornat cu felii de lamaie si lime.

Va servesc? ;-)

3 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.