Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Fursecuri cu musli şi ciocolată








Fursecuri pentru Moş Crăciun!
Aceste fursecuri le-am pregătit de Crăciun, dar nu am avut timp să le postez până acum :P
Fiul meu, Tudor, le adoră!! Le-a tot văzut prin desene animate, la zebra Zu, astfel încât îmi  cere mereu cookies, iar acestea au fost pe placul lui ;-)
Am găsit această reţetă pe ecuisine şi am preparat-o după ce-am făcut mici modificări.

Ingrediente: 
450g făină,
150g musli cu ciocolată Vitalis, Dr.Oetker,
200g unt,
200g zahăr,
2 ouă,
1 plic praf de copt Dr.Oetker,
2 pliculeţe zahăr vanilat Dr.Oetker,
100g bănuţi de ciocolată.

Mod de preparare:

Se freacă untul cu zahărul măcinat şi zahărul vanilat. Se încorporează pe rând câte un ou, până se încorporează în crema de unt. Se cerne făină împreună cu praful de copt, se adaugă cerealele şi bănuţii de ciocolată.



Se amestecă cu mixerul la viteză mică, până se încorporează toate ingredientele, dar nu prea mult, ca să nu se sfarmă bănuţii.
Luăm cu lingura sau cu mâna bucăţi de aluat şi le facem rondele.


Le lăsăm 10-15 minunte la 180 de grade Celsius în cuptorul preîncălzit, apoi le scoatem şi le lăsăm la răcit. Le păstrăm în cutii metalice sau borcane cu capac etanş.

Pregătim o cană de lapte şi i le lăsăm lui Moş Crăciun. Noi aşa am făcut ;-)


Foarte crocante şi bune, nu s-au lăţit deloc la copt, nici nu au prea crescut cum m-aş fi aşteptat, iar Tudor le-a ronţăit toată ziua ;-)


2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.