Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 22 octombrie 2012

O perdea ce flutura-n vant

Made by Liana
 
Un soare stralucitor, un vant rece de toamna flutura perdelele de la geamul meu. Soarele inselator ma face sa stranut si sa inchid geamul ca sa nu mai fie curent. Trag perdeaua si...raman cu ea in mana...s-a desprins de pe bara de sustinere. Ma uit la ea cu nostalgie si imi amintesc cand am cumparat-o...in vara lui 2004, din Turcia, acum mai bine de 8 ani.
 
Cred ca ar fi cazul sa-mi cumpar o perdea noua, nu-i asa?
 
Dar sa nu uit ca de fapt, am vrea sa-i facem camera lui Tudor la anul sau peste doi ani si cred ca ar fi mai potrivit sa cumparam o perdea de copii
 
Ce simpatica mi se pare aceasta cu albinute, broscute si melci ;-) 




Dar sunt convinsa ca lui Tudor i-ar placea mai mult o perdea cu pirati, ca aceasta:


 
 
 
Tot cautand niste perdele, am mai aruncat un ochi si peste cuverturi. Culoarea mea preferata din adolescenta era roz ciclamen si mi-a placut tare mult aceasta cuvertura cu flori roz, plus ca are si simbolul meu preferat: inimioara!


 

 
Ma gandesc ca la aceasta cuvertura de mai sus, roz ciclamen, ar merge o draperie mov, nu-i asa? Sa mai estompam putin din culoarea puternica, iar movul acesta rece cred ca se asorteaza de minune cu roz ciclamen, huh? Voi ce ziceti?
 
 
 
Nu stiu daca sotul meu va fi de acord cu aceste culori, poate sunt prea puternice si mi-e ca o sa-i dau dureri de cap..hi,hi...oricum, inca mai cautam ;-)
 
 

5 comentarii :

  1. Da, deci mult mai potrivita ar fi perdeluta cu pirati pentru blondul oaches! E prea mare pentru albinute, broscute si melci :D

    Cît despre dormitor... trebuie sa va simtiti bine amîndoi. Eu am avut partial pe alb cuori diferite prin dormitor. Cel mai bine ma simt cu picturi verzi. Un verde frumos si usor, placut ochiului.
    Deci roz accepta mai greu barbatii :D Cu lila mai merge =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, sa stii! Oricum Tudor e fan pirati, deci perdeaua aia e pusa deoparte ;-)
      Cu lila nu accepta sotul meu ca nu-i polist, ci dinamovist, ar accepta mai degraba un alb-rosu in dormitor, ceea ce-mi convine de minune ;-)
      Multumesc pt. sfaturi, puup

      Ștergere
  2. Piratul e perfetc pentru Tudorul cu ochi de mare si par de soare.:)

    esti cam indrazneata la cuverturi si perdele :)),cel putin poti visa:).
    Daca mai ai un "coleg' de dormitor cere-i si lui parerea.:)
    In rest oricum vei face cum vei vrea:).
    Seara placuta!

    Am trecut prin dulcile sau saratele tale "placeri".Sunt dementiale!
    Cand ai tu timp sa faci atatea bunatati?Eu abia reusesc sa trantesc un felu'1 si un felu'2 in fiecare zi,iar duminica abia astept sa "scap" din bucatarie.:(
    Clar,nu sunt facuat sa-mi petrec clipe minunate langa oale,gatesc doar din ...necesitate.
    Baietii mei mananca incontinu:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Cu ochi de mare si par de soare"-mi-a placut maxim!! :*
      Partenerul ma lasa pe mine sa aleg, apoi isi da cu parerea daca-i place sau nu..oricum, mergem impreuna la cumparaturi, vom vedea.
      Am timp cand e Tudor toata ziua la gradinita, noaptea mai mult si in weekend.Nu gatesc nici eu zilnic, dar sambata prepar pentru toata saptamana..hi,hi...cu Tudor inca ne luptam cu mancarea, el vrea doar biscuiti si ciocolata, fara limitele :-))
      Multumesc frumos pt. sfaturile tale, te pup :*

      Ștergere
  3. Mie imi plac furnicile, dar cred ca lui Tudor i-ar placea sa-si alega singur perdeluta :))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.