Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 4 august 2014

Tarta cu capsune si inimioare






Am gasit capsuuuneee!!! 
Proaspat culese din gradina- asa a zis vanzatoarea din piata.
Din supermarket ultima data am luat in luna mai, cred, dar acum am gasit in piata, de la producator, cica, mi-a si fluturat vanzatoarea un certificat pe sub nas. Nu tot Banatul a fost inundat, doar o mica parte, iar astea sunt capsuni din nordul judetului Timis. Or fi avand sere oamenii, nu stiu, dar sunt foarte inchise capsunile la culoare, bordo de-a dreptul.
Si cum demult am zis ca voi face o tarta cu inimioare, ei, iata ca in sfarsit, a sosit momentul!! ;-)

Aluatul e la fel ca la Tarta cu mac.

Ingrediente:

Pentru aluat:
 375 g faina,
100g zahar,
200g margarina/unt,
1 ou,
1 lingurita praf de copt.

Crema:
250g crema de branza,
250g mascarpone,
1 ou,
100g zahar praf.

Umplutura:
500g capsune.

Mod de preparare:
Aluatul:
Se amesteca faina, untul/margarina, zaharul, oul, praful de copt pana cand se obtine un aluat consistent.



Se pune la rece pentru 30 de minute.

Se intinde 1/3 din aluat pe fundul unei forme cu diametrul de cca 26 cm. Alta 1/3 din aluat se  intinde cu sucitorul si se decupeaza cu o forma de fursecuri inimioare.

Patrusprezece inimioare mi-au fost necesare pentru tarta, cele care mi-au ramas le-am copt separat si le-am mancat ca pe fursecuri, doar aluatul este la fel.


Aluatul l-am dat la cuptor pentru ca prima data cand am facut tarta, nu a fost prea copt aluatul, si-atunci il las inainte la cuptor cam 15 minute pana vad ca prinde putina culoare.

Crema:
Crema de branza se amesteca cu galbenusul si zaharul praf


Albusul se bate spuma si se amesteca cu crema de branza si mascarponele.


Capsunele le-am spalat, curatat si taiat in jumatati. Le-am lasat la scurs pe prosoape absorbante.


Turnam crema peste aluatul racit, iar deasupra punem capsunele.


Peste capsune, asezam inimioarele din aluat


Puneti  tarta intr-o alta tava, pentru ca va curge si lasati vreo 20-25 de minute pana se auresc frumos inimioarele.



Lasati tarta sa se raceasca, apoi pudrati cu zahar vanilat.



Si o felie delicioasa!!



3 comentarii :

  1. vai cat de bine arata <3
    sunteti un adevarat Master Chef!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, nu stiu daca a fost o idee prea buna sa intru direct la acest articol. Prin piata nu am vazut nici codita de capsuna, iar in congelator nu am decat visine. Cum sa mi se intample tocmai mie asa ceva? :)) Ia trimite o inimioara la Ploiesti! :-P

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata apetisant rau de tot! Ce-mi place!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.