Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 23 iunie 2011

Canapele regale

Made by Liana









Canape-cu accent pe ultimul e- este denumirea originala, franceza, a oricarui antreu care se ia cu degetele si se mananca dintr-o muscatura ;-)
Reteta am vazut-o in revista Libertatea Retete cu specificatia ca deasupra se presara niste icre de Manciuria. Deh, eu am avut ceapa verde:( Doar ceapa verde.


Ingrediente:

o conserva de ton chunky SunFood,
4 oua fierte tari,
2 pungi de orez (250g),
2 fire de ceapa verde,
2 fire de usturoi verde,
3 linguri de maioneza,
2 fire de marar,
3 linguri de smantana,
50 g masline verzi feliate,
o lingura suc de lamaie,
100g somon afumat,
sare,
piper alb.




1.Se fierb separat ouale si orezul, se pune tonul la scurs.
Se taie ceapa si usturoiul marunt.
Dupa ce au fiert ouale, se lasa in apa rece sa se decojeasca mai usor, iar orezul fiert se strecoara bine.
Dupa ce s-a racorit orezul se amesteca cu maioneza, smantana, maslinele feliate, ceapa, usturoiul si tonul.



Se potriveste gustul de sare si piper si se adauga o lingura de lamaie proaspat stoarsa.

Somonul se taie fasii. Din compozitia de orez se fac chiftelute care se invelesc cu cate o fasie de somon.



Peste fiecare canapea se aseaza cate o jumatate de ou. Se decoreaza cu ceapa verde si marar(am avut la congelator). Se dau la rece inainte de servire.




Se mananca dintr-o inghititura! Delicioase! :-)

15 comentarii :

  1. :)) ce misto .. as putea sa-i mananc dintr-o inghititura nu zic nu ;)) mie mi se par niste soldatei misto.. Asa ca sa traiti dragilor.. ca tare bine aratati ! ;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata delicioase si apetisante aceste canapele, nu-mi vine sa ma pun pe ele :)) doar sa le mananc... Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte elegante canapelele si de mare efect...pot trona la o masa regala...si simplu de facut.
    Va pup si sa aveti o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bunatate!Mereu imi faci pofta!Pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Antonina-da,da,da, dintr-o inghititura si-o imbucatura am terminat rapid toti soldateii, sa stii ;-) pupici

    @Adela- hi,hi...nu te-a poftit nimeni sa iei loc, dar te poftesc eu la masa, ca sa te servesc cu o canapea :-))) puup

    @Petronela- e adevarat, sa stii! Noi ne-am rasfatat ;-) pupici

    @Kabea- chiar asa...hi,hi...puup

    @Ina-si noua ne-au fost simpatice ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Liana,

    As manca si nu m-am mai opri .:)

    RăspundețiȘtergere
  7. arata superb !!!... ca sa nu mai zic ca sigur au fost delicioase , bravoo !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun bunut!Ador combinatia si arata suuuper!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sara-si noua ne-au placut! Mult! puup

    @Lia-hi,hi, chiar si eu as manca "vesnic", adica "non-stop" in moldoveneasca de peste Prut :-)

    @Catkitchen- multumesc! daaa, de-li-cioa-se!;-)

    @Maya- merci frumos! :* Cate combinatii ador si eu de la tine...;-) puup

    RăspundețiȘtergere
  10. Când am citit titlul mă şi imaginam tolănindu-mă pe nişte jumătăţi de ou =))

    Da' io am o nelămurile, fată! Cum să înghesui în gură o juma' de ou plus o chiftea de orez plus o felie de somon? Pot, totuţi să le pap pe rând sau în porţii mai mici, dacă nu e niciun francez prin preajmă? :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @Arcadia- hi,hi...inseamna ca tu ai gura mica-mica, ca de furnica :P

    RăspundețiȘtergere
  12. ma asez si io langa canapelele tale !poate asa cu maioneza o sa manace si barbatul meu orezul.desi mai nou risotto ii place.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce simpatice-s la fel ca denumirea lor tot timpul scoti niste asi din maneca:-)))pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.