Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 8 mai 2010

Cuib cu oua

Made by Liana









Am gasit aceasta reteta in rev. Femeia de azi si mi-a placut tare mult. Apoi am vazut-o si in Libertatea, cu titlul Tarta cu smantana, dar desi era aceeasi poza, reteta era...varza! Cred ca redactorului i-a fost greu sa traduca la aluat, astfel incat a scris pur si simplu: "o foaie de aluat din comert".
Pana si umplutura si modul de preparare era total diferit fata de reteta din Femeia...Si prietena mea mi-a zis ca a obsevat ca multe retete din Libertatea sunt stricate, gresite, aiurea si sa nu ma apuc cumva sa fac ceva de-acolo, ca n-o sa-mi iasa, garantat!
Ei, eu mi-am ascultat instinctul si desi ma cam doare mana dreapta, in special in cot, zau, fara gluma, am preparat tarta dupa reteta din Femeia...si n-am regretat! Ba, chiar m-am felicitat!

Ingrediente:

Pt. aluat:

350g faina,
3 linguri de smantana,
50g margarina,
1 plic praf de copt,
1 ou,
1 lingurita sare,
rozmarin,
ulei.




Pt. umplutura:

6 oua,
250g smantana,
200 g kaizer,
100g cascaval,
patrunjel.

Mod de preparare:

1. Framanta faina cu praful de copt, oul, smantana, sarea, margarina topita si racita si putin rozmarin.

Ca sa se formeze un aluat omogen si elastic, a trebuit sa mai adaug inca 2 linguri de smantana si 2 linguri de ulei.
Apoi am pus treisfeturi de aluat in tava si din sfertul ramas am facut doua suluri pe care le-am rotit unul dupa celalalt si le-am asezat frumos pe gura formei de tarta.
Chestia asta nu scrie in reteta, dar se vede in poza ;-)



2. Intinde aluatul intr-o forma de tarta unsa cu margarina si tapetata cu faina.

3. Separat, taie kaizerul cubulete-eu l-am taiat fasii, era ultima bucatica din shoncu'de la tata...


si rumeneste-l intr-o tigaie unsa cu ulei. Intr-un castron, bate bine doua oua cu smantana si cascavalul ras. Adauga kaizerul si toarna totul peste aluat. Eu am adaugat si vreo 3 fire de ceapa verde, daca tot am avut...



4. Lasa la cuptor 25 de minute, dupa care sparge deasupra restul de oua. Presara verdeata tocata fin-eu am pus ceapa verde, v-am spus, ca verdeata-ninci!si mai lasa la cuptor 15 minute.



si o felie tareee gustoasaaaa...





A fost delicioasa! Blatul minunat, sfaramicios, compozitia foarte gustoasa...ce sa mai...am zis ca o voi mai prepara inca o data, cat de curand.

Ala micu'a mancat si el o felie intreaga, numa'ajutorul de bucatar m-a enervat cand mi-a zis ca nu-i place, ca cica ouale de deasupra au iesit sticloase, zici ca-s butaforie! Auzi? Ce m-am enervat! Am incercat sa-i explic ca ouale practic s-au facut la abur, in cuptor, ca sunt coapte, fierte, el nu si nu, sa o mananc eu. Asa ca am mancat si portia lui...se vede, da, se vede...;-(((((((((

3 comentarii :

  1. bonsoir liana
    tu as raison de faire cette tarte elle parait très savoureuse surtout avec l'œuf au dessus
    gourmand comme je les aime
    merci pour ton gentil commentaire
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  2. Une bonne quiche. j'aime beaucoup les œufs dessus.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bonsoir, Fimere
    Merci aussi pour tes gentils commentaire, tu es tres amable. Toujours!

    Merci beaucoup, Nadji!
    A bientot

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.