Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 20 ianuarie 2014

Tort cu ananas, pasta de macese si mascarpone







Am ales aceasta reteta de pe siteul goodfood.ro, dar am modificat-o nitel.
 Tortul cu ananas si cirese m-a atras de la prima vedere si aveam si cirese confiate si ananas. Dar n-am avut dulceata de cirese si nici de visine, iar singura dulceata rosie din camara mea era pasta de macese, asadar am folosit-o. Am utilizat in schimb mai multe cirese confiate ;-) Si pentru ca nu-mi prea place sa "musc" din frisca, am amestecat-o cu mascarpone. Mai bogat, mai caloric, da! Dar am pus mai putin unt si mai putin zahar. E? ;-)
Cu acest tort particip la concursul lansat de GoodFood pentru bloggeri.

 Preparare: 1'30"
Dificultate: usor

Ingrediente:
200g de unt,
200g de zahăr, plus 2 linguri
1 conservă de ananas bucati SunFood,
6 cirese confiate,
300g de faina,
1 lingurita praf de copt,
1 lingurita zahar vanilat bourbon Dr.Oetker,
4 oua mari.

Pentru umplutura:
6 linguri pasta de macese,
200ml frisca lichida,
250g mascarpone,
5 linguri de zahăr pudra vanilat.

Mod de prepare

  •   Incinge cuptorul la 180ºC. Unge cu unt doua forme pentru tort cu diametrul de 20cm, apoi tapetează-le cu hârtie de copt. Presară doua linguri de zahar pe fundul uneia dintre ele. 
  • Sterge bucatile de ananas cu prosoape de hartie si taie-le in jumatati. Asaza-le in forma de tort in care ai presarat zaharul si decoreaza-le cu ciresele confiate. 

  •   Adauga in bolul cu 100ml zeama de ananas untul topit, zaharul, faina, praful de copt, zaharul vanilat boubon și ouale, și mixeaza-le. 

  • Imparte amestecul intre cele două forme. 
  • Eu nu am doua forme la fel, asadar am pus compozitia in mod egal in doua boluri, iar un bol l-am rasturnat peste ananas 

  •  
  • si l-am dat la cuptor. Cand a fost gata, l-am scos, am retapetat vasul cu hartie de copt, am turnat ultima parte din compozitie si am dat la cuptor, la fel ca prima timp de  30 de minute, până când o scobitoare înfiptă în blat iese curată. 
  • Lasă blaturile cinci minute să se răcească în formă, apoi răcește-le complet pe un grătar pentru prăjituri (partea cu ananasul să fie în sus) și îndepărtează hârtia de copt.
  •  Unge cu pasta de macese-am incalzit-o putin- blatul fără ananas.


  •  Bate frisca lichida impreună cu zaharul pudra vanilat pana devine ferma, apoi adauga mascarpone


  •  si dupa ce se incorporeaza, pune-o peste stratul de gem. Asaza cel de-al doilea blat, acela cu ananas deasupra, peste stratul de frisca si da la rece pana la servire.

De sus ;-)



7 comentarii :

  1. Trebuie sa fie un deliciu ...mmmm!! Bafta la concurs!
    O saptamana buna ...te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tiiii, ce bunatate de tort! Vreau sie u o felie. :)
    Bafta la concurs! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este un deliciu cu un aspect care te loveste direct in stomac !:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi imaginez cat poate fii de bun!!! Arata extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, ce bunatate! Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai, cand il tai? ca eu am venit cu farfuria in mana :)))
    mi-ar fi placut sa il vad si pe pitic :))) Va pup!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.