Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 17 octombrie 2012

Concurs- Toamna vine ca un inel fermecat pe deget ;-)




Toamna vine cu un nou concurs si cu doua  inele pentru voi, mai exact!

Prietena mea, Clarisa Lima, care face minunate bijuterii, vrea sa va ofere, prin tragere la sorti, doua inele  unicate, create cu talent, imaginatie si bun-gust.

Despre Clarisa va invit sa aflati mai multe in articolul ce l-am scris despre ea, cu ceva timp in urma.

De asemenea, puteti sa-i admirati si sa-i comandati creatiile pe magazinul virtual coryamor.ro.

Oricine ii poarta creatiile se va simti fermecat, pentru ca ea e o zana ;-)

Acesta este primul inel oferit, cu piatra naturala, GOLD ON GREEN STONE:


Si inel de lemn FOLK:






Ce trebui sa faceti pentru a  castiga aceste inele minunate?


1.Sa dati like la pagina de fb Coryamor-handmade jewelry aici

2.Sa dati like la pagina de fb Pe masa din bucatarie aici


Apoi sa postati un comentariu la acest articol, cu numele vostru de pe FB si adresa de email, ca in cazul in care sunteti castigatoare sa va putem contacta.

De exemplu: Cometariu: Am dat like cu numele de Popescu Ana la ambele pagini(Coryamor  si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: ana.popescu@yahoo.com

Concursul incepe astazi, 17 octombrie si dureaza pana in 27 octombrie, iar in 30 octombrie vom alege cele doua castigatoare prin random.org.

Se accepta UN SINGUR comentariu de persoana.

ATENTIE: COMENTARIILE SE MODEREAZA!ELE NU VOR APAREA INSTANT! DE-ABIA DUPA CE VOR FI VERIFICATE SI DACA VOR CONTINE TOATE DATELE CERUTE SI VOR FI URMATI TOTI PASII DIN EXEMPLUL DAT, DE-ABIA ATUNCI VOR FI APROBATE! Cine va comenta de doua ori, va fi eliminat din concurs.
Regulile sunt foarte simple, deci va rugam sa fiti atenti/atente cand scrieti comentariul si sa respectati toti pasii impusi, pentru a nu va afla in ipostaza ingrata de a fi descalificat/a.

Daca aveti nelamuriri, trimiteti un email cu intrebarile dvs. la adresa: pemasadinbucatarie@yahoo.ro.
Alte comentarii decat cele cerute nu vor fi moderate.
In termen de 48h castigatorul va trebui sa-si revendice premiul si sa trimita o copie sau o fotografie dupa cartea de identitate si numarul de telefon, pentru a i se putea trimite premiul. Pe masa din bucatarie  se va ocupa de expedierea premiilor doar pe teritoriul Romaniei.
Daca premiul nu va fi revendicat in 48 de ore de la anuntarea castigatorului, se va efectua o noua extragere.
Daca nici a doua oara nu va fi revendicat, premiul va ramane in posesia organizatorului.

Deci, dati like la cele doua pagini, si lasati-ne un comentariu cu confirmarea celor doua likeuri date pe FB, numele vostru si adresa de email.Asa-i ca-i simplu? Mai ales pentru cei/cele care deja sunt fani ai celor doua pagini ;-)

54 de comentarii :

  1. Am dat like cu numele de Raluca Ioana Rizac la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: raluca.rizac@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dat like la ambele ,bijuteriile sunt minunate,o adevarata maestra .miclescu mirela : miclescu.mirela@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Am dat like cu numele de Serafimciuc Claudia-Lavinia la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).
    Adresa mea de email este urmatoarea: claudia_lavinia74@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Am dat like la ambele pagini cu numele de Tiberiu Robert. Adresa mea de email este: petnehazi_tiberiurobert27@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Like-Pozderie Maria cristina :*
    deriecris@yahoo.com.ar

    bafta tuturor!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am dat like ambelor pagini ( Coryamor si Pe masa din bucatarie) cu numele Andreea Iacob. Adresa de e-mail este : iarina1@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Am dat like cu numele de Georgiana Mocanu la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: gianawolf@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. am dat like cu numele nicoleta ciocoiu la ambele
    email :ciocoiunicoleta70@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Am dat like cu Andrea Legrand
    legrand_dea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Am dat like cu numele de Rikabi Sukari Elena Mihaela la ambele pagini (Coryamor si Pe masa din bucatarie ).Adresa mea de mail este:rikabimihaela@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Like cu Postolache Violeta
    vio_dreams2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Amalia Ponta
    e-mail: ponta_amalia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Fb: Ileana Seran
    Mail: seran_ileana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Am dat like la ambele. Ichim Geta- ichim.geta@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. LIKE: nicoleta Grofova
    mail: nicoleta_popa2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. am dat like cu numele pintilie gabriela la ambele pagini,adresa de mail este:gabi.asmin@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Tudose Lorena
    lorena.tudose@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  18. like...mihai florin
    mail-mihaiflorin74@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Like pe FB cu Mihaela Beatrice Vlad. miv.crochet@yahoo.ro

    RăspundețiȘtergere
  20. Am dat like cu numele de Filip Adrian la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: filipadrian1980@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Am dat like cu numele de Filip Vasile la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: filip0104@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. am dat like cu numele GemBird - adresa de e-mail gembird12345@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Am dat like cu numele de Filip Maria la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: filip0708@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Am dat like cu numele de Lorena Mihaela Pintilie la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).
    Adresa mea de email este urmatoarea: loryblue84@yahoo.com

    Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Like Coryamor si Pe masa din bucatarie!
    Nume: Preda Andreea
    Email: andreea.prd@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Like Coryamor si Pe masa din bucatarie!
    Nume: Danila Daniel
    Email: daniel_jzl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Cramba Ioana Mihaela, ioana_cramba@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Jo mapel Fănel şi am coadă de purcel! :)))) Ups! Nu aşa trebuia să sune! Rectific!
    Mă numesc Rodica Soare, 'am 92 de ani' şi sunt din Bucureşti. Am lă(i)cuit cele 2 pagini. La una m-am oprit să pap, la a doua m-am împodobit de ceva vreme.
    Dacă e să fie, adresa mea e rodica.soare@gmail.com. dacă nu, vă pup pe amândouă, dar mai întâi să-mi suflu nasu'. Sorry, am alergie la frig. Fug să-mi pun nişte ciorapi în picioare! Pup!
    Liana, te salută motanii mei! Şi pe tine, Clarisa!

    RăspundețiȘtergere
  29. Like cu numele Sucea Beatrice
    s.beatrice74@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  30. buna!Am,dat like ambelor pag cu micsa speranta.e mail sperantza_micsa@yahoo.com
    coryamorsi pe masa din bucatarie.multumim.pop

    RăspundețiȘtergere
  31. Dat like la ambele pagini cu numele Anastasia Clipe Dulci adresa de mail naskwik@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  32. Am dat like cu numele de Aurelia Calinic la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: aurelya68@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Am dat like la ambele pagini cu numele Roxana Asultanei,email roxana_asultanei@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Am dat like la ambele pagini cu numele de Simona Mona
    monaangel43@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  35. like.............maria mihalache/medioto59@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  36. LIKE:Ingrid Mayra
    claudiailungu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  37. Am dat like cu numele de Corina Ionescu la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: corina_rodica@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  38. Am dat like cu numele de Cristina Georgiana la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: eu_georgiana_91@yahoo.com .

    RăspundețiȘtergere
  39. Am dat like cu numele de Idy Alecsa
    la ambele pagini (Coryamor si Pe masa din bucatarie).
    Adresa mea de email este: mix.dreams@yahoo.com .

    RăspundețiȘtergere
  40. am dat like ambelor pagini cu numele Manea Magda
    adresa mea de mail maneamagda@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna, am dat like cu numele Alina Manea. Adresa mea de mail este alina_manea2006@yahoo.com. Mersi. O seara buna va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  42. Am dat like cu numele de Alexandra Babuca la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: alexandra.babuca@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  43. Am dat like cu numele de Corina Maria Dragomir la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: katydragomir@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  44. Am dat Like la ambele pagini( Coryamour si Pe masa din bucatarie) cu numele Rotaru Gabriela Tatiana. Adresa mea de email este:gabryela67@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  45. Am dat like cu numele de Amarie Dorina la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: 2010dorina@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  46. Am dat like cu numele de Alina Lazarescu la ambele pagini(Coryamor si Pe masa din bucatarie).Adresa mea de email este: alyssia_m88@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  47. Numele meu de Facebook este Mon Monica
    Adresa mea de e-mail este night_monik789@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  48. Nume: Paul Cristian
    Email: paul666@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  49. Am dat like ambelor pagini cu numele Valentina Tobi
    mail:valentinatobi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  50. FB: Geta Alexiu
    e-mail: geta_alexiu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  51. Am dat like cu numele de Braniște Laura Mihaela la ambele pagini(Coryamor și Pe masa din bucătărie). Adresa mea de email este: lauramihaelabraniste@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  52. Nume : Restaurantu De Acasa
    email: izuk@live.com

    RăspundețiȘtergere
  53. Am dat like cu numele de Cocuţa Mihaela la ambele pagini (Coryamor si Pe masa din bucatarie). Adresa mea de email este: cocutsa_09@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.