Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 31 mai 2013

Budinca picanta de spaghete





Ploua, ploua, ploua ce melancolie...

Sa aprindem cuptoarele, zic! Si sa ne incalzim cu un pahar de vin rosu si un preparat la cuptor. Nu zic bine? :P

Niste spaghete la cuptor erau tot ce-mi doream, astfel incat m-am pus pe treaba.

Dupa o idee din revista Click pentru femei, Capitolul 233.

Ingrediente:

150g broccoli,
2 morcovi potriviti,
100g mazare,
100g porumb,
2-3 fire de ceapa verde,
1/2 ardei gras verde,
400g spaghete,
3 rosii sau pasta de tomate,
75g unt,
250g cascaval Delaco,
2-3 oua,
200g smantana,
condimente pentru legume Nouvelle Cuisine Kotanyi,
condimente pentru paste Kotanyi,
sare si piper.

Cum se preapara:

1. Cureti, speli, rupi broccoli buchetele mici, ardeiul cubulete, iar morcovii ii tai felioare subtiri. Eu mi-am cumparat o noua scula multifunctionala si am folosit-o.Am taiat direct morcovul cu ea si au iesit aceste felii:





Pui morcovii si broccoli intr-o craticioara cu apa si le dai in cateva clocote.



Scoti legumele intr-o sita si le lasi cateva minute sa se scurga de apa.

Topesti untul intr-o tigaie/wok si  calesti cepele verzi taiate marunt cu ardeiul, adaugi morcovii si brocoli, pui si  mazarea si porumbul-am folosit din conserva, gata fierte.


Am asezonat cu o lingura de condimente pentru legume din gama  Nouvelle Cuisine de la Kotanyi.


 si am adaugat pasta de tomate...se pot folosi rosii descojite si taiate bucatele.



Pui apa la fiert cu o lingurita de sare pentru spaghete. Cand a dat in clocot, adaugi in oala spaghetele, le lasi 8-10 minute si le pui la scurs.

 Bati ouale spuma intr-un bol, adaugi smantana si cascavalul Delaco ras


 adaugi si o lingura de condimente pentru paste de la Kotanyi


 si le amesteci bine.

Sotul meu a vazut doar legumele si a zis ca el nu mananca...asa ca rapid am taiat niste sunca afumata, am tras-o ultrarapid in tigaie si am amestecat-o cu spaghetele. A mancat si el, dar a zis ca a fost prea putina carne...hm, cum era de asteptat...la ce sa te astepti din partea unui carnivor?? :P

Ungi cu unt un vas termorezistent si adaugi amestecul de paste cu legume si deasupra torni amestecul de oua cu cascaval,




apoi introduci spaghetele in cuptorul preincalzit timp de 10-20 de minute, pana cand prind o crusta frumoasa aurie.

Servesti pastele calde, ornate cu frunze proaspete de busuioc sau ceapa verde, cum am avut eu ;-)




Aratau foarte bine, dar a trebuit sa o incep, cum ar veni, ca sa fac portii


Bine ca a ajuns la toată lumea ;-)

9 comentarii :

  1. Realmente delicioso y colorido un regalo al paladar,abrazos y abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Helou, unde-i portia care lipseste din tava ?! Daca-i papita picanta, e pe gustul soatei si te cred ca e delicioasa, doar ca noi am mincat toata iarna broccoli, iar pina la toamna, nu vrem sa auzim de ei, hi, hi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, ce foame m-a apucat vazand bunatatea asta a ta! Ce bogata si consistenta este!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce nu ai putut intra pe blogul Delicatesa, la mine a mers ieri dupa amiaza. Cine stie, o fi fost prea solicitat. Astazi am intrat din nou pe blogul lor, dupa ce am primit mesajul tau. Eu cred ca inca te mai poti inscrie, daca mai incerci.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba sa sti ca bine zici !!! Eu una , m-am saturat de atata ploaie si frig.....
    Si spaghetele astea sunt foarte....ispititoare ! Parca le simt deja aroma....
    Imi place mult "instalatia" cu care ai taiat morcovii ! Sa o folosesti sanatoasa ! De unde ai luat-o ???
    Te tzuc cu drag fata scumpa ! Weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place ca e si picanta! Fac rar asa din cauza d-rei mele si tare poftesc cand vad ceva picant si asa de apetisant ca budinca ta!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.