Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 29 ianuarie 2015

Ce-am citit in 2014: top10



Imi place sa citesc, imi place atat de mult sa citesc, incat as citi toata ziua. Din pacate, timpul meu liber e scurt, dar seara, la culcare, citesc mereu cateva pagini. In vacante e mai simplu, recuperez si citesc 2-3 carti intr-o saptamana. In adolescenta era mult mai simplu, nu aveam nimic altceva de facut decat sa citesc de dimineata pana seara. Banii de buzunar se duceau pe carti. Atunci, prin anii 80 si inceputul anilor 90, cartile erau ieftine, mi le permiteam. Acum, dupa anii 2000, nu-mi mai permit sa cumpar cate 6-7 carti deodata asa cum imi cumparam candva. Nu-mi place sa imprumut carti, pentru ca nu-mi place sa ma rog ca sa-mi fie inapoiate. Nici sa citesc cartile altora nu-mi place, deoarece daca ma indragostesc de ele, mi-e greu sa ma despart.

Acum m-am hotarat sa particip la cea de-a doua editie a proiectului Biblioteca Bloggerului Roman.
Anul trecut, din pacate, nu am aflat la timp si nu am putut sa realizez topul, dar conform lui Cristian China Birta, proiectul a avut  rezultate bune: 123 bloggeri, 1137 carti, 788 autori.

 Topul celor 10 carti citite de mine in 2014 este in functie de valoarea textului, a  sentimentelor si a trairilor date de povestea pusa pe hartie de autor. De asemenea, cartile citite se noteaza de la 11 la 2, in ordine descrescatoare.


1. Alina Nedelea, Soseaua Catelu 42, Editura Alfa, 2012- 11puncte.



2. Anne Holt, Ura, Editura Trei, 2011-10 puncte.


 3. Alice Munro, Draga viata, Editura Litera, 2014-9 puncte.


4. Herta Muller, Animalul inimii, Editura Polirom, 2006- 8 puncte.


5. Pascal Bruckner, Hotii de frumusete, Editura Trei, 2011- 7 puncte.

6. Julie Powell, Julie&Julia, Curtea Veche Publishing, 2014-6 puncte.


7. Initierea in splendoare-piesa de teatru, Otilia Sarbu, Cristian Tiberiu Popescu, Editura Qual Medias, 2014- 5 puncte.

8.  Stalpi de sare, Fadia Faqir, Editura Leda, 2009- 4 puncte.


9. Adrian Suciu, Un roman de rahat, Editura Tritonic, 2013- 3 puncte.

10. Marc Levy, Hotul de umbre, Editura Trei, 2011- 2 puncte.

Nu am reusit anul trecut sa citesc nici macar o carte pe luna. Am citit 11 carti in 12 luni. A 11-a carte e:

11. Oamenii de pamant ai lui Ioan Carmazan, Editura Ecou Transilvan, 2014- 1 punct.

Sper ca anul acesta sa citesc mai mult. Nu-mi impun un numar pentru ca mai trebuie sa si traim, nu doar sa citim vietile altcuiva. Nu pot sa zic ca am citit destul si ca nu mai are rost, ba are, nu degeaba am o biblioteca de peste 1000 de carti, dar timpul e scurt, iar noi nu ajungem sa ne indeplinim visele, din cauza vietii scurte, grabite si sarace pe care o traim. Sper ca macar anul acesta sa citesc macar o carte pe luna. Atat, mai mult as vrea sa-mi indeplinesc visele.

 Va invit si pe voi, cei care aveti bloguri, sa faceti un top 10 al cartilor citite anul trecut. Daca ati citit mai mult de 10 carti, treceti-le si pe acestea sub top, pentru ca or sa primeasca 1 punct atunci cand vor fi centralizate datele.
Dupa ce publicati articolul pe blogul vostru, lasati linkul intr-un comentariu aici.
Ultima zi in care puteti participa la Biblioteca Bloggerului Roman este 31 ianuarie 2015.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.