Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 29 aprilie 2014

Salata de mozzarella









Dupa Sarbatorile pascale am simtit nevoia unei salate.
Iar aceasta salata de mozzarella mi-a placut maxim!!
Mi-au cazut ochii pe aceasta reteta din revista Secretele bucatariei nr.3/2014.

Preparare:10'

Ingrediente:
150g mozzarella,
300ml smantana,
1/2 ardei gras rosu,
coaja de lamaie taiata fasii,
sare si piper din rasnita Kotanyi,
frunze de maghiran/telina.

Sosul citronette:
(=sos de lamaie)
Ingrediente:
1 lamaie (zeama),
4 linguri de ulei de masline extravirgin,
ierburi aromatice, dupa gust( salvie, cimbru,dafin, maghiran),
sare si piper din rasnitele Kotanyi.

Stoarce lamaia si strecoara zeama printr-o sita fina.
Adauga jumatate de lingurita de sare, un praf de piper si amesteca pana cand se dizolva complet sarea. Toarna treptat uleiul de masline, batand cu furculita sau cu un tel micut.

Toaca ierburile aromatice-eu am folosit doar telina si adauga-le in emulsia obtinuta.

Acest sos de lamaie l-am folosit si in reteta Salata cu pastrama de pui si sos citronette.





Mod de preparare:

Se taie bulgarele de mozzarella felii (al meu a avut 125g) si se aseaza pe un platou.



Se repartizeaza deasupra smantana, se presara fasii subtiri de ardei gras rosu si coaja de lamaie taiata fasii subtiri, dupa ce eliminatati partea alba.



Cu putin timp inainte de servire se stropeste cu sosul citronette. Eu am pus sosul deoparte si am stropit salata exact cand am servit-o.

Se presara frunze de maghiran-eu am folosit telina si am taiat marunt o tulpina de telina si am presarat-o peste salata.

Am rasnit piper din rasnita Kotanyi si am servit-o imediat.







E deosebita si v-o recomand cu drag ;-)

2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.