Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Salata de pui cu struguri si cascaval afumat










 Iubesc toamna!! Iubesc trena ei de frunze colorate, parfumul strugurilor copti, bogatia ei, nucile uleioase, rodul pamantului, puful gutuilor si stralucirea prunelor mov sub stropii de ploaie repezi.
As vrea sa cred ca am reusit sa strang intr-un platou putin din culoarea, parfumul si bogatia toamnei ;-)
Dupa o reteta din cartea Preparate din carne, colectia Delicii in bucatarie, Ed. Adevarul, 2011.

Pregatire: 15',
Preparare:15',
Dificultate: mica,
Calorii: 406,
Vin:Riesling italian.

Ingrediente:
500g piept de pui,
120g cascaval afumat,
100g struguri albi,
100g struguri roz,
80g bacon afumat,
4 linguri ulei de masline extravirgin,
1 lingura otet alb,
1/2 lamaie,
100g telina sau 3 tije de telina,
1 laptuca(salata verde),
1 pahar de vin alb,
sare si piper.

Mod de preparare:

Pune pieptii de pui intr-o tigaie, toarna peste ei vinul, adauga sare si piper, dupa gust,



si lasa-i sa fiarba, cu vasul acoperit, la foc mic, timp de 15 minute.


Lasa carnea sa se raceasca, apoi taie-o cuburi.

Spala tijele de telina si taie-le feliute. Eu am folosit o bucata de telina si am taiat bucati subtiri, ca niste fasii.
Spala strugurii, taie boabele in doua si scoate-le samburii.
(Munca de chinez batran :P :P)

Taie cascavalul afumat bastonase, iar baconul, felii subtiri.
Eu l-am cumparat gata feliat. Pune feliile de bacon pe o tava acoperita cu hartie de copt si da-l la cuptor cateva minute.


Scoateti-l cand e crocant si lasati-l la racit, apoi taiati-l bucati, la fel si pieptul de pui.



Intre timp, spala si usuca frunzele de laptuca(o salata tanara, cu frunze mai mici) si aranjeaza-le pe patru farfurii sau pe un platou mare.

Asaza intr-un castron bucatile de pui, fasiile de telina, boabele de struguri  si cascaval afumat.

Asezoneaza zeama de lamaie cu uleiul de masline, otet, sare si piper, dupa gust si amesteca.
Eu am amestecat frunzele de salata si bastonasele de telina ca sa nu se oxideze, apoi am pus si celelalte ingrediente.


Pune pe fiecare farfurie, peste frunzele de laptuca, din amestecul de carne cu telina, struguri si cascaval afumat. Asaza deasupra cateva feliute crocante de bacon si serveste.


Bucatile de bacon atat de sarate cu gustul dulce al strugurilor galbeni trebuie incercat, zau ;-)


Mi-nu-na-ta!! Daca nu ati incercat pana acum sa combinati carnea cu fructele, cred ca acum ar fi cazul, e o ocazie nemaipomenita de a incepe ;-)


Un comentariu :

  1. arata genial!!!!<3
    eu as scoate telina :D fiarta o mananc dar cruda nu :D
    felicitari si nota 10000!!!1

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.